Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kødpriser i Norge

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Er der nogen af jer der kender til fødevarer priser i Norge, er spec. interesseret i om nogen kender til hvor meget kød koster i Norge, fortælllll

Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 995
Skrevet kl. 18:06
Ved bare alt er dyrt, vidst nok fordi man VIL være selvforsynende, så der er sikkert enorm told.
Tilmeldt 15. Jan 06
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 22:51
HEJ til Dentyrkiskeapmøller

Okay, er selv halv norsk og kan give dig disse oplysninger (har dog ik været der for nyligt men er ret sikker på det stadig holder

for omkring 10 år siden kostede kødet ca. 300% mere end i DK, MEN priserne er nu tilsvarende de danske.

så altså nu koster det kun måske 10% mere end i dk.

lad mig sige det sådan her, mine bedsteforældre er stoppet med at tage kødkassen med fra DK til norge når de rejser frem og tilbage, og de er dæææælme nærige.  

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 02:12
Grunden til kød og grøntsager er så dyre.. kan nu forstå køder blevet billigt så lad os tage grøntsagerne. Grunden er at WTO har lagt en massiv afgift på for at beskytte de norske landmænd mod konkurrence udefra.. tomater er feks dyre om sommeren da de selv kan producerer dem der, men billige om vinteren da de der er tvunget til import.. hvertfald det svar jeg fik fra deres ambassade og wto.
Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 16:11

Hej Anders,

Jeg har ellers fået at vide at 1 kg hakket oksekød skulle koste 80-90 norske kroner, kan du bekæfte dette 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)