Hej Aminoer Jeg er ved at undersøge opstart af en online backup virksomhed, der skal rettes mod det globale marked... Konceptet skal være simpelt og kun bestå af 2 produkter med 1 tilkøbsmulighed. Derfor ønsker jeg naturligvis også at prisen skal være simpel... Kundens pris skal være 2€ pr/md for den billige 100GB backupløsning, men hvordan kan jeg gøre dette for alle, når mine kunder både kan komme fra et EU og et ikke-EU land? Jeg ønsker at benytte Paypal's løsning "anmodning om betaling", som brugeren så kan vælge at betale for at aktivere sit abonnement, eller undlade at betale, hvorefter jeg sletter kontoen efter de 30 dages prøvetid. Det nemmeste ville jo være at lave ens fakturaer til alle gennem paypal, hvor der står, at på lande indenfor EU er blevet pålagt TAX på 25%, eller skal jeg skelne mellem EU og ikke-EU kunde? men er det ikke noget med at momsen skal skrives eksplicit på fakturaen? Med venlig hilsen Allan |
Moms på salg af varer på det globale marked?
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
www.wexo.dk - Vi vil være Danmarks bedste til Magento - har du en udfordring til os?
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)