Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan ligger jeg min hjemmeside op på nettet?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Sep 11
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Har fået strukturret en hjemmeside sammen, men er kommet i problemer med at på lagt den op på nettet. Jeg har været ved at forsøge mig på "one.com", og er kommet så langt at jeg har fået overført alle mine filer, ved hjælp af et FTP-program. Men har ikke kunne åbne mine sider, eller retter der er 404 fejl på nogle af sidderne eller også vises kun ganske lidt af siderne, som regel kun lidt tekst og nogle steder, hvor der skulle have været et billede, dog nu med et rød krys i stedet. 

Har læst lidt rundt omkring, men desværre uden hel. Min egen formodning er at de link, der er til billeder mm. ikke er opdateret, altså at de stadig føre hen til de steder, hvor billeder mm. lå på min pc tidligere. Hvis det i så fald forholder sig sådan, hvordan skal linkene så ændres, for at de virker? Ville rigtig gerne se et ex. på sådan et link.

Et andet problem er, burde mine sider ikke kunne findes igennem browseren med det samme de er uploadet af et FTP-program? 

På forhånd tak.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:55

Har du selv lavet hjemmesiden, lokalt på din pc?

Har du et link til hjemmesiden?

Og, du kan altid højreklikke på en hjemmeside og vælge "vis kilde" eller "vis sidens kildekode" - Så kan du se om stierne passer

Fra København
Tilmeldt 26. Oct 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 22:01

Hvis du kan give et link til siden, og evt. sige på hvilket sider der fejl :)

Hvilket program har du lavet siden i? Og hvis du ved det, hvilket sprog? :)

Hvis du kan komme med lidt teknisk info, så kan jeg måske hjælpe lidt til :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 174
Fra  Excolo Solutions Skrevet kl. 22:14
Det er vigtigt når du udvikler hjemmesider, at dine links er designet således at de ikke er bundet på en specific placering. Altså skal de være relative i forhold til dine rodmappe og ikke absolutte. Bruger du et CMS til din hjemmeside og i så fald benytter det CMS sig af URL rewriting? Det kan nemlig også give problemer af lignene karakter hos ved visse systemer hvis det ikke er sat korrekt op.
Du skal, som andre også tilbyder, være meget velkommen til at poste et link herinde eller via en privat besked, så skal jeg nok se om jeg kan finde problemet og komme med en løsning.

- Nikolaj

Nikolaj Dam Larsen, selvstændig med Excolo Solutions
Professionel .NET web udvikling og konsultation. 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)