Hejsa
VI benytter os på 3. år af falck- ordningen.
Det er udelukkende det årlige engangsbeløb man betaler for. der er ingen små betalinger derudover (undtagen hvis man har glemt sit håndklæde og skal låne). Men man kan kun bestille een tid af gangen pr person, og tiden er mellem 15-20min alt efter om du bestiller massage, zoneterapi, fysioterapi eller kiropraktor. de forskellige behandlere samarbejder, så de kan se hvor du har været sidst og henviser til hinanden alt efter hvad dit behov er. De går op i at løse dine problemer, så om du kan bruge så det så tosset som du vil ved jeg egenligt ikke, for hvis du ikke er spændt og eller egentligt har behov for en behandling så ved jeg ikke helt hvad deres politik er med at du booker tid alligevel. men vil da tro at de ikke kan hindre det når nu du har betalt for det selv.
Det foregår således, at falck lejer sig ind i forskellige lokaler. et sted har de faste lokaler hvor forskellige behandlinger kommer alt efter hvem der i en periode lige har brug for ekstra arbejde evt ved siden af deres eget. et andet sted er det lokaler + faste behandlere i et rygcenter som falck 'lejer' et vist antal timer om ugen. Osv.
SÅ min oplevelse med denne ordning er, at kvaliteten af behandlingen kan variere utrolig meget efter hvilken aftale falck har tættest på dig. jeg kan bedst lige at det er faste behandlere så jeg ved hvad jeg skal forvente når jeg kommer. Men bor du i en stor by vil der nok være flere forskellige steder, så kan man jo bare vælge det der passer en bedst..
håber det kan hjælpe dig ;)