Hejsa Amino'er ![]() Et stykke tid jeg siden har været herinde. Jeg er i øjeblikket i gang med et nyt projekt som jeg har arbejdet med i længere tid. Det er at sælge forskellige infoprodukter om nettet, jeg selv har opsamlet og lavet til et produkt m.m. Mit første produkt hedder "RingGRATIS". Jeg er egentligt selv lidt stolt over det. Inden jeg lancere produktet vil jeg gerne have feedback fra forskellige personer om hvad de synes om produktet. Derfor giver jeg "RingGRATIS" væk helt gratis til de 20 første. I guiden viser jeg hvordan man ringer gratis i hele verdenen til fastnet og enkelte steder mobiltelefon fra sin computer eller via sin fastnettelefon uden nogen form for udgifter. Ingen minutakst - Intet abonnement - Ingen oprettelse Altså 0 kr. Det eneste jeg ønsker til gengæld er..: 1. At man siger ja tak til at modtage nyt fra mig via email omkring ringgratis og andre produkter fra mig. 2. Kommer med ærlig feedback omkring produktet som jeg vil kunne bruge i markedsføringen af produktet. Udover det må du meget gerne komme med ris, ros, idéer, forslag osv. af hvad du har på hjertet! ![]() På den måde får jeg gennemtestet produktet og tilpasset produktet så det kan blive parat til og blive lanceret. Desuden får jeg mulighed for at fortælle om mine kommende produkter til dem der evt. ville være interesseret. Håber at høre fra dig! ![]() Jeg vil rigtig gerne høre tilbage fra dig her i forumet og hvis du er interesseret vil jeg sætte pris på, at du vil gå hertil: http://dk.auc247.com/?mod=user_auctions&do=show&id=37002 for at sige "ja tak!" til at få produktet gratis. De kærligste hilsner Klaus Hundal ![]() |
Ring GRATIS i hele verdenen!
|
// Jesper Skov
ja tak, vil gerne prøve, skal nok give dig konstruktiv kritik og ros. Mvh |
Tak for din interesse! Har sendt informatioerne til dig på email. Kærligst Klaus Hundal |
Også tusind tak for din interesse! Har lige sendt informatioerne til din emailadresse. Skriv endelig hvis der er noget! Kærligst Klaus Hundal |
mail@kenneth-koustrup.dk |
|
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
|
|