Skal vi lave branchens bedste webshop sammen? Har du en etableret webshop eller en fysisk butik med gode leverandøraftaler indenfor f.eks. interiør, møbler eller tøj? Ønsker du at udnytte butikkens potentiale, øge kendskabet og derved sælge markant mere? Kort sagt, vil du være blandt de bedste i branchen? Så kan vi måske indgå et partnerskab. Jeg tilbyder at hjælpe med at øge dit salg markant, med udgangspunkt i det kendskab jeg har til B2C markedsføring og salg. Jeg har flere års erfaring som marketingansvarlig hos et af Danmarks førende møbelbrands og er derfor meget kompetent indenfor stort set alle områder af markedsføring, både offline og online. Jeg er super god til at udnytte synergierne mellem forskellige medier og se hvor der skal gøres en indsats, for at få bedre afkast. Baggrunden for dette indlæg er ren og skær interesse for e-handel. Jeg ønsker som udgangspunkt ingen løn, men evt. en andel i din shop, når det viser sig, at jeg kan gøre en forskel. Hvis du kan se en idé i at investere i fremtiden og få en marketing-multikunstner tilknyttet, så tøv ikke med at kontakte mig. Det koster jo ikke noget |
Avus...
Jeg kunne være interesseret.
Lad mig høre lidt mere om dig selv. Og hvad du har i tankerne