Kære Amino bruger, jeg har et problem med NETS. Jeg har en forretning som modtager dankort, men da jeg ville udvide det til masterkort, visa, visa electron, osv, sagde de til mig at jeg skulle sende min nye årsopgørelse, bank udskrifter registeringsbevis og legamation via mail. Det gjorde jeg så, men fik afslag pga af at jeg stå i RKI, nu har de sendt et brev hvor de stå at de inden for 14 dage ville lukke for min nuværende dankort aftale fordi jeg på baggrund at min nye oplsyninger stå i RKI. ER der nogle der har oplevet det samme som mig, og hvis de har hvad har du/ i gjort så ? Er der nogle der ved om der er andre der har dankort løsninger ?
Kom engelig med forslag og ideer. |
Hej
Jeg havde en tvist med et benzin selskab, der havde sendt mig i RKI for cirka et år siden. Da jeg skiftede domæne på min aftale, fik jeg også opsagt min aftale.
Løsning blev at jeg betalte benzin selskabet og havde inden for 24 timer fået min flytning godkendt.
Der er desværre kun den løsning, hvis du vil tage mod dankort. Ingen i ejer kredsen eller direktøren, må være registreret i RKI. Og du har sikkert ikke været der, den gang du fik indløsningsaftalen og da PBS ikke laver løbende kontrol, sker dette nu, da du selv har gjort dem "opmærksomme" på det.