Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger hjælp til at sælge

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 11. Sep 11
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er igang med at sælge nogle vandflasker meen salget går ikke helt så godt, det er denne hjemmeside nethelse.dk under non food hvor jeg sælger bobble vandflasker, men som sagt er der ikke så mange som køber dem så er der nogle som har nogle gode tips eller tricks til at få salget til at Stige lidt må i meget gerne dele dem med mig.

MvH Christopher.

Bredbandoversigt.dk Vejen til den lette bredbånds samlinger.

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror at prisen virker for høj. Mange vil lynhurtigt lave sammenligningen "man kan købe meget kildevand for 85 kr". Dernæste vil mange nok tænke - hvad skal vi bruge det til? Havde det være i en sydeuropa, hvor hanevand ikke må drikkes, er det en helt anden snak. Men i DK fås vand af høj kvalitet overalt gratis/ billigt.

Dernæst så (gældende for alle dine produkter på nethelse.dk) kommer windows med en advarsel "det er kun sikkert indhold der vises - vis ALT indhold?", hvergang man klikker på "vis detaljer" ved et givent produkt. Det er nok ikke så optimalt.

Men se på din Analytics - hvor mange besøgende får siden med drikkedunke, hvad er afvisningsprocenten, hvilket tidsforbrug benyttes på siden m.m.

Såfremt du benytter AdWords til dette produkt, så gør det rimeligt specifikt. Du skal udelukkende have besøgende fra AdWords som aktivt søger dit nicheprodukt. Ser dig fx ikke på søgeord så som; "sunde drikkedunke, "sund vandflaske", "bobble drikkedunk", "bobble vandflaske", "vandflaske med kulfilter", "vandflaske bakterier" og så videre - og husk at nævne pris/ tilbud i annonceteksten. Med så specifikke søgninger, så burde du kunne opnå en rentabel AdWords løsning til dette produkt.

Johannes

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)