Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

OsCommerce bestillingsfejl

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 299
Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har ikke alverdens erfaring med det tekniske i OsCommerce. Jeg har dog lovet at vedligeholde en webshop for en kunde, som er baseret på systemet. Jeg er nu kommet ud for en fejl, som tilsyneladende er opstået af sig selv. Kunden mener ikke at have ændret på nogle indstillinger. Jeg har lavet en backup af mine redigerede filer og forsøgt mig med de gamle oprindelige filer, men jeg får fortsat samme fejl.

Fejlen er ret alvorlig - Ordrerne bliver ikke gemt i databasen. Der bliver gemt en post i databasen med kundenummer, men så gemmer den ikke mere. Der bliver ikke udsendt ordrebekræftelse, men kunden kan sagtens komme helt til slut i forløbet og får besked om at ordren er gennemført som den skal.

Der bruges Quickpay betalingssystem, som har fungeret fint hidtil. Dette er den eneste betalingsmulighed.

Er der nogen der har nogen ide om hvad fejlen kan være?

Kunne du tænke dig at sælge hair extensions? Clip hair extensions, keratin totter og værktøj.

Fra København S
Tilmeldt 6. Jun 10
Indlæg ialt: 484
Fra  GetWebbed Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har oplevet hvor den bare ikke gemmer navn og adresse og fjerner momsen på priserne, er det også det du oplever?

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 299
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Dét jeg oplever er egentligt nok, at der er en fejl på det stadie, hvor systemet indsætter navn, adresse m.m. i databasen. Jeg kan slet ikke se ordren fra administrationen, men kun i phpmyadmin. Det har virket førhen, så det var meget mystisk.

Kunne du tænke dig at sælge hair extensions? Clip hair extensions, keratin totter og værktøj.

Fra København S
Tilmeldt 6. Jun 10
Indlæg ialt: 484
Fra  GetWebbed Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du prøvet at hente oscommerce std og erstatte den fil der repræsenterer det step med mindre der er noget som er blevet modificeret i det step?

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette, hvis du sender adgang til

Administration

Database

FTP

til jimmy@jm-medie.dk

så skal jeg rette det uden beregning

Jimmy

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)