Kære alle, Jeg er en garvet mediebureau-mand fra et af de store velkonsoliderede mediebureauer i København. Her er jeg så heldig at have muligheden for at arbejde med rådgivning af kundernes medieinvestering på både On- og Offline. Dvs. Jeg har gode erfaringer med at planlægge og eksekvere kampagner på alle medieplatforme. Jeg har i lang tid overvejet, om man skulle taget det store spring og blive selvstændig konsulent med fokus på små og mellemstore virksomheder - som måske ikke normalt har råd til et af de store mediebureauer eller, hvis de har et bureau, ikke får den bedste konsulent tilknyttet pga. størrelse og mediebudget. Tanken er at skabe et mediebureau hvor fee og konsulenttimer er markant lavere end hvad man kan finde på markedet, og hvor kvaliteten er i top. Mine spørgsmål til jer kloge mennesker er: - Tror I at der pt. er et marked for ovenstående Idé? - Er mindre virksomheder og iværksættere parate til at betale måske 5.000 - 10.000 kr. pr. kampagne. Og vil I gøre det? - Hvordan finder dem af jer, som måske ikke er så vante i markedsføring, frem til den optimale markedsføringsplan? (udover at spørge andre kloge hoveder på Amino) :-)
Glæder mig til se høre jeres kommentar.
Venligst Claus |
Hej Claus.
Hvordan går det med dit projekt?
Bh/Lindi