Det er en rigtig flot side, synes jeg, med flotte billeder og en god tekst. Der er nogle fejl i teksten rundt omkring, men måske har du bare ikke set det rigtigt igennem endnu? Send mig evt. en PM, så kan jeg godt rette det for dig.
Hilsen Kirsten
www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed
Jeg har lige kigget hurtigt på din side, og syntes absolut den er seværdig. Både designet og koden er pænt, så der er ikke de store ting at komme efter. Jeg kunne dog godt tænke mig at der kom lidt luft mellem menuen, og overskrifterne, da de ligenu står helt oppe mod overkanten.
Derudover ville jeg nok fjerne tælleren i bunden, eller i det mindste gøre den knap så tydelig. Endelig er jeg lidt i tvivl om hvorfor du har et ur på siden - jeg kan ikke rigtigt bruge det til noget, og det giver - så vidt jeg kan se - ikke noget mening i forhold til indholdet.
Bortset fra det syntes jeg det er en rigtig pæn side, så tillykke med den - nu mangler du bare et logo der matcher ;-)
Mvh Regin Madsen www.e-kompagniet.dk - websider og shopløsninger baseret på dynamicweb, wordpress/woocommerce, umbraco og magento
Regin. ang logoet har jeg nu ikke så meget forstand på så det må jeg nok hellere lade andre om :-)
du har ret med velkomst beskeden foroven den er hermed rettet .. indrømmer der mangler lidt fin pudsning på siden .. men har siddet de mange sidste dage/aften og lavet på den og til sidst stirrer man sig blind på ting ...
tælleren kan godt blive usynlig .. og ved ikke om det er noget der skal være på sådan en hjemmeside overhovedet.