Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Make My Day ..( ligner du Clint Eastwood?)

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob.

Det lyder rigtig godt. Har været inde og se din side. Det ser rigtig fint ud.. En film ville jo være rigtig ideelt på din side.

Har faktisk et projekt med en nystartet sports/velvære massør, som også skal have en film på hans side.

Du må jo endelige sige til, hvis du har spørgsmål eller andet ?

Mvh
Rasmus 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:39

jeg har lige et spm mere på vegne af en iværksætter-ven, som ikke bruger Amino.

Han skal bruge en messe-film, og vil godt vide hvad du kan levere specielt på messefilm:

Filmens Varighed? Hvordan gør I den velegnet til messe-brug? Er prisen den samme som for profil-film? 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:05
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Ang. messer har vist sig at være uhyggelig effektivt ! I stedet for at stå og forklarer det samme igen og igen, kan du lade en film gøre meget af arbejdet + være blikfang.

Ved messefilm er grafikken vigtig. Dvs. man får nogle ord kædet sammen med billederne som fortæller kort og præcist budskabet. Igen blikfang.

Filmens varighed er alt afhængig af kundens opgave. Det kan være fra 1 min til 5 min.

Prisen er den samme som for profil-film. 3995 kr. for ALT. Markedets bedste pris.

Mvh

Rasmus

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:54

ok, tak for det. Jeg giver din info videre. Enig med dig i at messefilm er et godt blikfang, og det kan fortælle budskabet igen/ igen- ikk så dårligt

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:07

Alletiders ! Ser frem til at hører fra jer.

Her et ekspempel på en produkt/messe-film, vi har produceret til Sønderborg Køkkenent. En virksomhed præsenteret i mange lande med mange filialer, som havde brug for blikfang.

http://i-seefilm.dk/wordpress/?p=287 

Køkken/bad/garderobe er lavet af Sønderborg Køkkenet til en villa ved Lillebælt. Imponerende !

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:02

lækker video..

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)