Hejsa,
Først og fremmest: Glemt *alt* om salg af uoriginale reservedele med logo på. Det er ganske enkelt at bede om at komme i problemer! Det ville kræve, at producenten af disse dele har en aftale med Apple - og det har jeg endnu ikke hørt om! 
Vores folk (www.elektronikreparation.dk) har en del erfaring i import af - specielt Apple - reservedele. Vores problem er nu ikke, at finde uoriginale reservedele at sælge, men tværtimod at sortere de uoriginale reservedele fra. Vi bruger nemlig kun originale dele. Vi har brugt en del tid på at finde de rigtige leverandører, hvor vi kan stole på kvalitet og oprindelse af produkterne. Og selv om det er et besværligt marked at bevæge sig i, kan du sagtens med en god portion tålmodighed og en god gang fodarbejde komme langt. Der er rigtigt mange originale Apple reservedele på markedet, men leverancerne kan være ustabile og der kan i perioder forekomme en del leveringstid på nogle af dem.
At der ikke er logo på produkterne er i sig selv heller ikke nogen sikkerhed for, at det er lovligt at sælge dem! Det er stadig ikke lovligt at lave kopier af produkter som er beskyttet af patenter, lov om ophavsret eller lign. beskyttelser. Og hvis du står som importør af disse produkter og videresælger dem, kan du havne i en alvorlig omgang problemer.
Min hensigt med dette indlæg er på ingen måde at skræmme dig fra de uoriginale dele, men at opfordre dig til (som det jo faktisk allerede ser ud til, at du er godt igang med), at lave en god research inden du går igang og gøre hvad du kan, for at sikre dig, at de produkter du importerer er lovlige.
Og så synes jeg da slutteligt, at jeg vil opfordre dig til at bruge lidt mere tid på at kigge på markedet for originale dele - det mener jeg faktisk du kan komme langt med.
God arbejdslyst og held og lykke med projektet.
dbh
Kenneth