Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det der SEO kommet for at blive ? (Tips søges)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Horsens
Tilmeldt 31. Jan 11
Indlæg ialt: 527
Fra  De skøre kugler Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Eller er det bare en døgnflue ligesom gummisvaberen og kassebåndet? :-)

Jeg er ved at lave en hjemmeside for mit lille tømrerfirma. Har en kammerat der hjælper mig med det tekniske, men som han siger så er han skarpest på det grafiske.

Er der nogle gennerelle tips og tricks som man kan benytte i forhold til SEO?

På forhånd tak

Fra Horsens
Tilmeldt 31. Jan 11
Indlæg ialt: 527
Fra  De skøre kugler Skrevet kl. 15:07

skal måske præcisere at jeg er absolut lægmand/noob indenfor hjemmesider osv. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 15:54

Ja - det er det. Jeg laver SEO for en tømrervirksomhed i Nordjylland, og han er gået fra at være alene til at have en svend på kun 4 måneder. Han får næsten kun kunder fra hans hjemmeside, og som han selv siger, så er det den bedste investering han nogensinde har lavet.

Han får så mange kunder nu, at han siger nej til flere af dem, fordi han simpelthen ikke har tid. Han overvejer om han skal ansætte endnu en tømrer og have en ekstra bil til foråret, for at kunne tage imod alle opgaver :-)

Så ja, SEO er kommet for at blive. Du kan selv begive dig ud i det, men du kan også hyre en til at varetage det for dig (f.eks. mig), hvilket for min kunde har været det helt rigtige.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 16:03

Ja det kan underetegnede kun bekræfte.

Også den bedste investering jeg har gjort i mine godt 5 års levetid som malerfirma 

Så kom du igang med dette vigtige SEO. Jo før des bedre.

Det er alerede et par af dine kollegaer/konkurrenter herinde der også har opdaget det.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Horsens
Tilmeldt 29. Oct 11
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 16:49

Hej Bruun.

Jeg er også igang med at lave SEO på min hjemme side. Jeg har også et lille tømre firma. Jeg har haft en af min kammerater til at hjælpe mig, som er rimelig hård til det. Han har nævnt nogle af de ting der var vigtigst for mig lige nu her jeg kunne gøre, og som jeg nemt selv kunne gøre. Han kaldte det de lavest hængende æbler.:) Der hvor jeg fik mest ud af mindst arbejde.:) Men der er vidst rimelig mange ting man kan gøre.

1. Ændre title navnet på dine sider på din hjemmeside til det du kan vil finde på. På min hjemmeside har jeg f.eks mange steder tømrer og ingeniør i Horsens, som title navn.

2. Have dine overskrifter på det du gerne vil findes på. Der har jeg igen tømrer og ingeniør i Horsens.

3. Have i din tekst de ord du gerne vil findes på. tømrer og ingeniør i Horsens..:)

4. Du skal have links til og fra din hjemmeside, gerne med de ord du gerne vil findes på. Her kan du f.eks. gå ind på forskellige debat forumer, og i et indlæg få linket til din hjemmeside med de ord du gerne vil findes på. Hvis du ikke har lagt mærke til det, men lidt på samme måde som jeg har gjort.:)

Tømrer og ingeniør i Horsens

v/ Kenneth Lesemann

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 16:50

Mikael christiansen:
SEO er kommet for blive jeg forbedre min stripper side i en evighed .

WinkHvordan når du det Mikael ?

Sidder du ikke hele tiden på Amino ?Wink

YesNå spøg til side. SEO er kommet og er et "nødvendigt onde"

God weekend.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 17:06

Ja som flere skriver herunder den sidste Kenneth Lesemann er SEO meget vigtigt, hvad hjælper det at man har en flot side, hvis den ikke bliver fundet ?

WinkDin side Hr. Lesemann TYP03 er dog ikke særligt godt SEO optimeret.

Du kunne "bare selv i Google f.eks. prøve at skrive "tømrer i Horsens"

http://www.google.dk/#hl=da&sugexp=kjrmc&cp=10&gs_id=12&xhr=t&q=t%C3%B8mrer+horsens&pf=p&sclient=psy-ab&site=&source=hp&rlz=1W1GGHP_daDK441&pbx=1&oq=t%C3%B8mrer+hor&aq=0&aqi=g2&aql=f&gs_sm=&gs_upl=&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.,cf.osb&fp=7dbb036343c26761&biw=1120&bih=527

Der er ikke keywords m.m. på siden. Hr. Lesemann

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 19:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kenneth Lesemann:

10 links til samme side

Velkommen til Amino og tillykke med dit første indlæg. ;-)

Nu vi snakker om lavthængende frugter, bidrager jeg også gerne med 2. stk:

1) Benyt ikke Amino og andre fora til skamløs linkbuilding, da dette sender en ganske grum mængde badwill afsted. Du har 10 links til den samme side på meget få linjer. Det er rundt regnet 9½ for meget.

2) 10 links til én url fra selvsamme side tæller som ét link hos Google. Det eneste du opnår ved at smække yderligere 9 på er, at du fremstår spammy. Meget, meget spammy og uden noget reelt at byde på.

Fra Struer
Tilmeldt 15. Mar 11
Indlæg ialt: 340
Fra  Emplate ApS Hauthorn IT Skrevet kl. 19:29

For at supplere de tidligere svar - SEO er aktuelt, så længe almindelige mennesker benytter søgemaskiner.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)