Min ven, Frank står bag "signal-konceptet", Bikerfriend - som handler om det at sende et signal: "Jeg er biker!" eller at "Jeg kan li´ motorcykler og hele livet omkring motorcykler". Frank afsætter stickers, klistermærker, til især at smække på bilen.
I lokalområdet er de stickers utroligt udbredt - og for ikke så længe siden fik ordensmagten osse lyst til at hoppe med på "signalet" ;-)
Endnu mere Top nice Hvis. der kunne laves en Sticker med I SUPPORT HA. og så putte den på den der bag smæk....
HA HA HA HA
Well, nej. Selvfølgelig er det ment i sjov, men personligt ville jeg ikke finde det sjovt, da jeg mener at kriminaliteten fra eksempelvis HA, og andre bander, er usmageligt, og jeg mener ej heller at unødvendig eksponering af den slags er acceptabelt.
Well, nej. Selvfølgelig er det ment i sjov, men personligt ville jeg ikke finde det sjovt, da jeg mener at kriminaliteten fra eksempelvis HA, og andre bander, er usmageligt, og jeg mener ej heller at unødvendig eksponering af den slags er acceptabelt.
Nu behøver du ingenlunde, Morten, at tænke tanken at du vil se en patruljevogn fra ordensmagten med en sticker der supporter Hells Angels....
Men - når nu vi lige er ved den snak - og med den på at få en masse ballade ud af en påstand: Så er matematik og statistik en faktor som spiller ind i alle sammenhænge - og selvom du ikke ser en patruljevogn med åbenlys support - så vil det statistisk set være umuligt at modbevise påstanden om, at der nok skal være en UOFFICIEL støtte-patruljevogn på de danske veje ;-)
Lasse
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
Nu behøver du ingenlunde, Morten, at tænke tanken at du vil se en patruljevogn fra ordensmagten med en sticker der supporter Hells Angels....
Men - når nu vi lige er ved den snak - og med den på at få en masse ballade ud af en påstand: Så er matematik og statistik en faktor som spiller ind i alle sammenhænge - og selvom du ikke ser en patruljevogn med åbenlys support - så vil det statistisk set være umuligt at modbevise påstanden om, at der nok skal være en UOFFICIEL støtte-patruljevogn på de danske veje ;-)
Lasse
Det tænker jeg heller ikke tanken på den måde, men jeg tror nu næppe at Jim snakkede om at politet SELV, skulle smide den sticker på ;-) Men derimod en om en practical joke.