Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bikerfriend kom bag på Politiet

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Når noget er god lir - så skal det deles ;-)

Min ven, Frank står bag "signal-konceptet", Bikerfriend - som handler om det at sende et signal: "Jeg er biker!" eller at "Jeg kan li´ motorcykler og hele livet omkring motorcykler". Frank afsætter stickers, klistermærker, til især at smække på bilen.

I lokalområdet er de stickers utroligt udbredt - og for ikke så længe siden fik ordensmagten osse lyst til at hoppe med på "signalet" ;-)

Se mere om Bikerfriend på Facebook (http://www.facebook.com/bikerfriend

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 96
Fra  onthecloud-marketing.com Skrevet kl. 16:55

TOP KLASSE OG GOD HUMOR ! Big Smile

God weekend der ude i det danske land

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 16:57

Altså har de selv sat stickeren på, eller er det din ven der har gjort det?

Med Venlig Hilsen
Morten

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 16:59

Morten Madsen:

Næh, næh - det er en af betjentene skam ;-)

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 96
Fra  onthecloud-marketing.com Skrevet kl. 17:04
Gennemsnit 1,7 stjerner givet af 6 person

Ps. kom sgi lige på noget.

Endnu mere Top nice Hvis. der kunne laves en Sticker med I SUPPORT HA.
og så putte den på den der bag smæk....

HA HA HA HA

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 17:14

Jim Andersen:
Hvis. der kunne laves en Sticker med I SUPPORT HA.

Jeg vender den lige med Sandberg på vores næste møde ;-)

Lasse 

Tilmeldt 23. May 11
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 17:17

Lasse Burholt:

Morten Madsen:

Næh, næh - det er en af betjentene skam ;-)

Det er sgu awesome!! :-)

Fedt.

Tilmeldt 23. May 11
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 17:20

Jim Andersen:

Ps. kom sgi lige på noget.

Endnu mere Top nice Hvis. der kunne laves en Sticker med I SUPPORT HA.
og så putte den på den der bag smæk....

HA HA HA HA

Well, nej. Selvfølgelig er det ment i sjov, men personligt ville jeg ikke finde det sjovt, da jeg mener at kriminaliteten fra eksempelvis HA, og andre bander, er usmageligt, og jeg mener ej heller at unødvendig eksponering af den slags er acceptabelt.

Med Venlig Hilsen
Morten

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 17:28

Morten Madsen:
Well, nej. Selvfølgelig er det ment i sjov, men personligt ville jeg ikke finde det sjovt, da jeg mener at kriminaliteten fra eksempelvis HA, og andre bander, er usmageligt, og jeg mener ej heller at unødvendig eksponering af den slags er acceptabelt.

Nu behøver du ingenlunde, Morten, at tænke tanken at du vil se en patruljevogn fra ordensmagten med en sticker der supporter Hells Angels....

Men - når nu vi lige er ved den snak - og med den på at få en masse ballade ud af en påstand: Så er matematik og statistik en faktor som spiller ind i alle sammenhænge - og selvom du ikke ser en patruljevogn med åbenlys support - så vil det statistisk set være umuligt at modbevise påstanden om, at der nok skal være en UOFFICIEL støtte-patruljevogn på de danske veje ;-)

Lasse 

Tilmeldt 23. May 11
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 17:32

Lasse Burholt:

Morten Madsen:

Nu behøver du ingenlunde, Morten, at tænke tanken at du vil se en patruljevogn fra ordensmagten med en sticker der supporter Hells Angels....

Men - når nu vi lige er ved den snak - og med den på at få en masse ballade ud af en påstand: Så er matematik og statistik en faktor som spiller ind i alle sammenhænge - og selvom du ikke ser en patruljevogn med åbenlys support - så vil det statistisk set være umuligt at modbevise påstanden om, at der nok skal være en UOFFICIEL støtte-patruljevogn på de danske veje ;-)

Lasse 

Det tænker jeg heller ikke tanken på den måde, men jeg tror nu næppe at Jim snakkede om at politet SELV, skulle smide den sticker på ;-) Men derimod en om en practical joke.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)