Afklaring af søgeresultat. På min primære pc, hvor jeg styrer min AdWords konto, ligger jeg nr. 1 på side 1, men søger jeg på samme tid på samme ord på en anden maskine, ligger jeg nederst på side 2. Det er placeringen på side 2, der er korrekt, da jeg har ligget der i et stykke tid. Kan nogen afklare dette for mig? |
Forskellig placering på google på forskellige pc'er??
Mvh Rasmus |
Du skal logge ud fra din google konto, og så oppe i hjørnet hvor du kan logge ind skal du vælge "weboversigt" og så "Deaktiver tilpasninger, der er baseret på søgeaktivitet". |
Som abc skriver tilpasses resultater i google ift. om du er logget ind. Dvs. den gemmer cookie og oplysninger om dig. Som noget relativt nyt er google også begyndt at skelne søgningerne geografisk (altså selv om du ikke er logget ind). Dvs. at du vil opleve forskellige resultater hvis du søger i Aalborg kontra Aarhus eller Kbh. Prøv evt. siden www.hidemyass.com hvor du kan søge "objektivt". |
Hvis du bruger google+ og du har +´´et dine egne sider, og du så søger på google mens du er logget ind på google vil dine sider automatisk blive vist øverst...det kan være en grund |
NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!
Jeg vil gerne lige komme med et input, og selvom mange af de ting der nævnes over dette indlæg kan have en indflydelse, så er det tilsyneladende ifølge mine erfaringer andre ting der kan gøre det. Browseren, og versionen heraf. Chrome, Firefox og Internet Explorer har af og til vidt forskellige resultatsider. I hvert falde på alle mine computere. Jeg kan ligge nummer 1 på den ene browser, 3 på den anden, og 4 på den sidste. Underligt synes jeg selv det er. Nogen der har nogen idéer til hvad dét kan skyldes? |
Hunderacer - 550 forskellige hunderacer
http://www.google.dk/history/optout?op=out&sig=Layo-MzM-3XJRPmSBYNL4w&hl=da Husk du skal slå personlig søgning fra , det er ikke nok at logge ud ad google konto Tilpasninger, der er baseret på søgeaktiviteter uden logon, er deaktiveret. |
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Bliver lidt bekymret når jeg læser dit indlæg. Hvordan ser du din placering? For du må ikke søge på dig selv. Men bruger sikker også ad preview tool? |
Jeg har læst forkert - igen :-) Det er efterhånden pinligt. AdWords - selvfølgelig. |
Hunderacer - 550 forskellige hunderacer