Hej Har google lige ændret et eller andet i systemet for adwords. ?? Et par af mine annoncer for produkter vi er autoriseret forhandler af, er nemlig blevet stoppet pga. af Due to trademark complaints, we do not allow advertisers to use certain trademarked terms or elements in their Google AdWords campaigns. You can learn more about Google's trademark policy at http://www.google.com/tm_complaint.html. Overtrædelse - Tissot Skal det forstås som om at det er mine annoncer der specifik er klager over eller hvad? og det er lidt noget skidt hvis jeg ikke kan bruge det i annoncerne, godt nok ligger jeg i top med hensyn til mærkerne men det er da træls ikke at kunne bruge det i sine annoncer. Kan jeg ikke få google til at lave en undtagelse? |
Google: Trademark in Ad Content
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
- 1
|
|
Annoncen afvises lige med det samme af systemet; men jeg har kun oplevet, at lige så snart jeg har skrevet begrundelsen, så kører annoncen igen. Mvh, Christian |
Det er vidst automatisk, men syntes det var lidt underligt, eftersom jeg har kørt med annoncen i 14 måneder ![]() |
Jeg har et par gange fået at vide at jeg ikke kan bruge microsys.dk som shown url i stedet for micro-sys.dk... Men så skriver jeg tilbage at jeg ejer begge domæner og microsys.dk redirecter til micro-sys.dk... Og så er alt godt igen og supporteren skriver "det laver jeg lige en note om" ;-) Generelt synes jeg nu faktisk de gør det ok godt. Forholdsvis ok hurtig responstid mv. |
Prøv vores nye produkt TechSEO360.com for Windows og Mac - og se vores teknisk SEO med TechSEO360 video på YouTube
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)