Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google: Trademark in Ad Content

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Har google lige ændret et eller andet i systemet for adwords. ??

Et par af mine annoncer for produkter vi er autoriseret forhandler af, er nemlig blevet stoppet pga. af

Due to trademark complaints, we do not allow advertisers to use certain trademarked terms or elements in their Google AdWords campaigns. You can learn more about Google's trademark policy at http://www.google.com/tm_complaint.html.

Overtrædelse - Tissot

Skal det forstås som om at det er mine annoncer der specifik er klager over eller hvad? og det er lidt noget skidt hvis jeg ikke kan bruge det i annoncerne, godt nok ligger jeg i top med hensyn til mærkerne men det er da træls ikke at kunne bruge det i sine annoncer.

Kan jeg ikke få google til at lave en undtagelse?

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Skrevet kl. 19:46
Jeg fandt ud af at man kunne få special tilladelse af google til at gøre brug af det ved at skrive en begrundelse, så jeg fandt ud af det .. nå venter jeg så bare på den godkendelse :-)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:12
Det er ikke fordi de har modtaget en klage. Det er bare mod reglerne og afvises derfor så snart det opdages (ved ikke om de har et automatisk system, men det burde de :)).
Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 20:39
Annoncen afvises lige med det samme af systemet; men jeg har kun oplevet, at lige så snart jeg har skrevet begrundelsen, så kører annoncen igen. Mvh, Christian

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Skrevet kl. 20:39
Dato: 18-04-2007 20:11:43 Forfatter: Tommy Det er ikke fordi de har modtaget en klage. Det er bare mod reglerne og afvises derfor så snart det opdages (ved ikke om de har et automatisk system, men det burde de :)).

Det er vidst automatisk, men syntes det var lidt underligt, eftersom jeg har kørt med annoncen i 14 måneder

Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Aug 05
Indlæg ialt: 169
Fra  Microsys Skrevet kl. 15:09
Jeg tror det er når de får nyt system eller medarbejdere :)

Jeg har et par gange fået at vide at jeg ikke kan bruge microsys.dk som shown url i stedet for micro-sys.dk...
Men så skriver jeg tilbage at jeg ejer begge domæner og microsys.dk redirecter til micro-sys.dk...
Og så er alt godt igen og supporteren skriver "det laver jeg lige en note om" ;-)

Generelt synes jeg nu faktisk de gør det ok godt. Forholdsvis ok hurtig responstid mv.

Prøv vores nye produkt TechSEO360.com for Windows og Mac - og se vores teknisk SEO med TechSEO360 video på YouTube

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)