Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen med erfaring i DVD menu?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Agerbæk, Vestjylland
Tilmeldt 21. Aug 05
Indlæg ialt: 500
Fra  Jesper CC Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at tilbudsgive en produktion af en firmaprofil, der skal optages af en professionel videofotograf (har kontakt til denne). Vi har tidligere lavet noget lignende for andre kunder, men denne kunde ønsker en færdig DVD med DVD-menu, der skal give mulighed for sprogvalg og ud over at indeholde selve filmen, også skal kunne indeholde billedgalleri og tekniske oplysninger og specifikationer på de produkter, der omtales i DVD''en.

Er der nogen af jer, der har erfaring med DVD-menuer eller kender nogen, der er dygtige til det? Selvfølgelig gerne til en pris, der er til at betale

Jeg ved nemlig ikke helt, hvem jeg skal gå til i dette tilfælde. På forhånd tak for jeres hjælp...

Mvh Jesper

De bedste hilsner

Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk 

Fra Århus
Tilmeldt 10. Jul 05
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 19:17
Hej Jesper

Jeg ved at Fridthjof Film - www.F-Film.com - er skide ferme til at lave DVD-menuer. De har lavet menuer for en del af de "kendte" danske DVD'er, der er på markedet lige nu.

Jeg kan klart anbefale dem. Udover at være min kunde, så er Ronnie (ejeren) også en god kammerat af mig. :-)

Iøvrigt...hvis du skal bruge stemmer, både danske og udenlandske, til din dvd, kunne du jo lige prøve at kigge på http://www.voicearchive.com eller smide mig en mail :-)

mvh
Søren Arnsbo
http://www.arnsbo.com
Bidt af en gal iværksætter...! :-)

Søren Arnsbo, Stifter og CIO i VoiceArchive

Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 19:46

Har hørt om programmet Maestro DVD, skulle det ikke kunne dække Jeres behov??

Derudover har jeg en kammerat i Aalborg, der har lavet præsentationer for store virksomheder, blandt andet også DVD-produktioner (for Orange mv.) Du kan da prøve ham, jeg skal ikke kunne udtale mig om han kan klare det specifikke projekt...

www.acloseshave.dk - tag fat i Henrik... hils fra Mads
Fra Agerbæk, Vestjylland
Tilmeldt 21. Aug 05
Fra  Jesper CC Skrevet kl. 22:27
Hej Søren.

Super - tak for det. Jeg kigger på det og giver dig måske lige et ring imorgen onsdag

Mvh Jesper

De bedste hilsner

Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk 

Fra Agerbæk, Vestjylland
Tilmeldt 21. Aug 05
Fra  Jesper CC Skrevet kl. 22:29
Hej Mads.

Jeg kigger på det. Tak skal du ha''

Mvh Jesper