Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

jobindex?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Man skulle tro at Amino var blevet til jobindex!

Det vælter jo ind med div. jobopslag.

Hr. Thorborg, måske skulle der laves en jobbørs!

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 15:50
Dato: 18-04-2007 15:39:59 Forfatter:Rasmus Nørgaard
Man skulle tro at Amino var blevet til jobindex!

Det vælter jo ind med div. jobopslag.

Nej, det er er jobzonen, som spammer os!

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 15:53
Hey,

Jeg troede egentlig at det var ok at poste individuelle tilbud her? Det ser sgu sådan ud.

Nå - men jeg ville blot orientere om Dusørjob - og det har jeg så gjort.

Over and out

;-)

Jesper

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Skrevet kl. 16:00
Dato: 18-04-2007 15:52:55 Forfatter: Dusørjob.dk Hey,

Jeg troede egentlig at det var ok at poste individuelle tilbud her? Det ser sgu sådan ud.

Du må gerne post individuelle indlæg, men vi forventer en "aminopris" eller aminorabat" det skal altså være lidt bedre end den pris du ellers tilbyder.

Og dusøren er jo ikke højere, fordi medarbejderen er fundet af en Amino, så derfor er det nok fint med lidt reklamer for din side og ikke alle jeres jobs.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:16
Jeg synes nu det er imponerende, så mange 50k tilbud I allerede har.
Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Skrevet kl. 16:26
jeg synes også konceptet er smart, men alligevel er det vildt at der er så meget mangel på folk, at man betaler 50.000 kroner for en anbefaling!

Tilmeldt 18. Apr 07
Skrevet kl. 16:43
Aminopris!

Det kan da godt være at vi kan  tilbyde en special Aminopris hvis du vil oprette et job på Dusørjob.dk

er det noget der har interesse?

;-)

jesper

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:51
Dato: 18-04-2007 16:26:26
Forfatter: Brian Nielsen
jeg synes også konceptet er smart, men alligevel er det vildt at der er så meget mangel på folk, at man betaler 50.000 kroner for en anbefaling!

Og når vi kan få 50.000 for en anbefaling, kan du jo overveje hvad firmaet skal give... dusorjob.dk skal jo også tjene noget. Derefter er der en gennemgang af kandidaterne, hvilket godt kan koste meget mere hvis det er et eksternt firma, der skal stå for det.

Jeg snakkede på et tidspunkt med økonomichefen for en handelsskole. Jeg mener at han sagde det kostede dem ca. 1.000.000 kroner at ansætte ny direktør. Det er med jobopslag, samtaler, eksterne konsulenter, indkøringsperiode og hele baduljen. Det er lidt svært at forholde sig til. En medarbejder på en tankstation koster hvis omkring 30.000 - 10.000 alene i fejl.

Tilmeldt 18. Apr 07
Skrevet kl. 16:52
Hej Brian

Det kan godt se vildt ud med de 50K - men når man tænker på at mange headhuntere får 100-300K for at finde folk - så er det jo ikke helt så mærkeligt alligevel.

;-)

jesper

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 16:54
Derudover skal man jo også bide mærke i at de folk der normalt smider tilbud herinde er folk der rent faktisk benytter Amino og bruger tid på at debattere som er forummets hovedformål.

Som det ser ud pt. er du væltet ind i forummet oprettet en 10-12 indlæg som er rene salgsindlæg der intet har med amino at gøre.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)