Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan overdrager man et domænenavn?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 789
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 07:58
Hvor mange stjerner giver du? :

En kammerat og jeg er i færd med at starte en online virksomhed op. Men for at jeg kan oprette en PBS-løsning skal domænenavnet ligge under min virksomhed.

Hvordan overdrager han domænet malingo.dk til mig? Han kan ikke finde ud af hvorigennem det er købt, så det er svært bare liiige at kontakte dem.

Vh

Brian

Venligst

Brian Phillip

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved ikke om det foregår på samme måde med .dk domæner, men .com domæner plejer man bare at kunne skubbe rundt via registratoren, ved .dk domæner er dette dk-hostmaster, så jeg vil skyde på du kan flytte det over til dig gennem dem

Fra Vanløse
Tilmeldt 27. Apr 11
Indlæg ialt: 39
Fra  Computer-support.dk Skrevet kl. 08:19
Hvor mange stjerner giver du? :

han skal bare skrive til dk hostmaster at han vil flytte det over i dit firma det eneste de skal bruge er et papir fra jer hver med en underskrift på at i godkender flytningen

Kontakt

DK Hostmaster A/S
Kalvebod Brygge 43, 4. sal
1560  København V
Danmark

Tlf. 3364 6060
Fax 3364 6066

Åbningstider

 

Mandag til torsdag

9-15

Fredag

10-15

 

E-mail: info@dk-hostmaster.dk

Idnet Til Brug af Nettet - Et velfungerende forum er vær at bruge tid på !

Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 77
Fra  atriumWeb ApS Skrevet kl. 08:20
Hvor mange stjerner giver du? :

DonTommy:

Ved ikke om det foregår på samme måde med .dk domæner, men .com domæner plejer man bare at kunne skubbe rundt via registratoren, ved .dk domæner er dette dk-hostmaster, så jeg vil skyde på du kan flytte det over til dig gennem dem

Det gør I via DK-hostmaster.

Der skal i bare logge ind med jeres brugernavn og password, (hvis i ikke har dem kan i bestille nye via login siden) når i er kommet ind i selvbetjeningspanelet er der en rubrik der hedder overdrag.

- Martin

atriumWeb ApS

- Martin

atriumWeb ApS - Webbureau Århus

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)