Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Joomla ekspert hjælp søges

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Hammel
Tilmeldt 26. Oct 11
Indlæg ialt: 71
Fra  ElektronikTest.dk Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Har overtaget en hjemmeside sammen med en kollega.

Hjemmesiden er http://www.octeamdenmark.com.

Vi har pt. et problem som vi ikke kan finde årsagen til. Her kommer en lille beskrivelse af problemet.

Jeg har markeret knappen "læs mere" som er den der skaber problemet. Problemet er dog kun på vores 2 subpages som hedder "Mod My Case" og "The Game Sector". Det der skulle ske når du trykker på "læs mere" knappen, er at du bliver dirigeret videre til artiklen/nyheder etc., men i stedet åbner den dén pågældende artikel/nyhed etc. i bunden af "forsiden" på de to subpages.

Her kan i se hvad jeg mener, med at den åbner den pågældende artikel/nyhed etc. i bunden af "forsiden".

Her har jeg vist hvordan den burde dirigere videre til den pågældende artikel/nyhed.

Personligt, har jeg ikke den store kendskab til joomla, udover basis viden, og håber derfor at der er en venlige sjæl blandt de fantastiske personer der gemmer sig herinde. :) På forhånd tak.

Fra Tommerup
Tilmeldt 15. Sep 10
Indlæg ialt: 107
Fra  Agil Media DK Skrevet kl. 22:23

Problemet er at modulen som viser nyhetene vises på alle sider (både kategorisider og artikkelsider) i den aktuelle kategorien. Den skal kun vises på kategorisiden.

For å få til dette kan du for eksempel installere en plug-in som heter Advanced Module Manager, og så krysse av for at modulen kun skal vises på kategorisider.

Du finner Advanced Module Manager her: http://www.nonumber.nl/extensions/advancedmodulemanager

Oversettelse dansk til norsk | Norske tekster | Research på norske søkeord

Norske tekster

Fra Hyrup
Tilmeldt 10. Jul 08
Indlæg ialt: 266
Fra  BRIGITTA MATHILDE Reolmontøren Skrevet kl. 22:48

Hey... prøv at tjekke om artiklen er sat til visning på front page, under article manager. hvis den er sat til at blive vist på forsiden, vil der være et grønt flueben i kolonnen front page. .
Og artiklen vil blive vist  / åbnet i content area / main area på forsiden.

Måske er det bare en lille dum fejl - når det kun er de to artikler der giver problemer.

Håber tippet hjalp dig lidt videre.

Søs

Fra Hyrup
Tilmeldt 10. Jul 08
Indlæg ialt: 266
Fra  BRIGITTA MATHILDE Reolmontøren Skrevet kl. 22:52

ps. hvis problemet er modul visning - kan det oftest vælges i modulet, på hvilke sider det skal fremvises.

Fra Hammel
Tilmeldt 26. Oct 11
Fra  ElektronikTest.dk Skrevet kl. 07:36

Det er alle nyheder og artikler under vores subpages Mod My Case og The Game Sector.

Her er direkte links til de to subpages.

http://www.octeamdenmark.com/mod-my-case.html

http://www.octeamdenmark.com/the-game-sector.html

Uanset hvilken nyhed eller artikel man klikker på, så bliver den åbnet i bunden af siden.

Fra Lamplaimat, Thailand
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 218
Fra  CS-WEB Skrevet kl. 07:53

Hej Kasper kan umiddelbart se ud til at det er som modulerne til nyhedsvisning er sat forket op i henhold til hvilke sider de skal vises på ... ganske som de andre har skrevet også.

Hvis det derimod er meningen at nyhedsvisningen skal vises under selve artikelen, er det selve template opbygningen der skal kigges lidt på ... hvor der så skal oprettes nogle modul pladser der ligger under dit artikel indhold , som det er nu er der kun et par "pladser" nede i de sorte områder at placere dem i

Hilsen

Claus

Fra Hammel
Tilmeldt 26. Oct 11
Fra  ElektronikTest.dk Skrevet kl. 07:57

Hej Claus,

Er det noget jeg kunne lokke dig til at kigge på ? Jeg har desværre ikke selv den store viden omkring joomla.

Mvh Kasper.

Fra Lamplaimat, Thailand
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 218
Fra  CS-WEB Skrevet kl. 06:23

Hej Kasper..

Jo kan godt kigge på det , har sendt dig en PB

Claus

Fra Hammel
Tilmeldt 26. Oct 11
Fra  ElektronikTest.dk Skrevet kl. 06:39

Hej Claus,

Jeg har lige svaret på din privat besked. Mange tak fordi du gider hjælpe med det.

Mvh Kasper.

Fra Hammel
Tilmeldt 26. Oct 11
Fra  ElektronikTest.dk Skrevet kl. 09:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Så fik jeg fikset det, plus EN MASSE andet jeg havde på hjertet !

En KÆMPE stor tak til Claus Nielsen, for det super dejlige stykke arbejde han har lavet, samt den tid han har brugt for at hjælpe mig!

Har i noget som i ikke kan få til at fungere, så er Claus Nielsen, manden som i skal gå til. Han kan dælme rette op på alt !

Endnu engang, Tak Claus Nielsen.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)