|
Hvor længe har du åbent?
Hvor meget mener i at man kan sælge hjemmesiden for?
1200,- kr. ?
Hjemmesiden bliver lavet i php, samt et administrations modul hvor du kan gå ind og oprette/slette/rette nyheder :)
...
Hilsen
Anders Lund |
Det findes der intet entydigt svar på. Tag dig det betalt som du nu engang vil have for det. |
--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid
Hej Anders, Jeg synes at 1.200 kr. er ALT for billigt!
Hvis vi forestiller os at du skal leve af det, ikke nødvendigvis godt, men trods alt leve. Oveni kommer udgifter til kontor, Internet, telefon, lidt bogholderi samt lidt markedsføringsmaterialer. Så skal du faktisk, i løse tal med hovedregning, lave 25 sites á 1.200 kr. i måneden. Jamen det kan jeg da sagtens, tænker du måske. Men husk så lige på hvor meget tid du bruger for at få hver kunde. Du bliver en travl mand hvis du både skal sælge og udvikle 25 sites pr. måned
Hvis ellers du er rimelig kvik til design, så de sites du laver ikke ligner noget der var trendy for 10-15 år siden, bør du efter min mening ikke gå under 5.000 kr. Der er mange der vil lave det for mindre, men det er der sgu ikke penge i.
mvh Carsten
|
1.200 er alt for billigt, men samtidig for dyrt hvis kunden ikke f.x. får et godt og personligt design med i købet. Der er gode hjemmesidesystemer med masser af designskabeloner med i ethvert webhotel til 10 kr om måneden, så kunden skal få noget mere. Ja du bliver nødt til at lave de der 25 sider om måneden for at kunne leve af det, og det er ingen der kan sælge og lave 25 sider alene. Hvis du skal sælge 25 sider om måneden, er du nødt til at ha'' mindst en sælger til det, og så skal du pludselig op på det dobbelte tal sider for at det skal løbe rundt. Jeg regner med at kunden vil være gladere for at betale 3 gange så meget for siden, og så få noget service med i købet istedet. |
Hej Lyskjaer
Aftaler om møde kan i mange tilfælde klares via email, og vi oplever mange gange at møder godt kan arrangeres helt frem til kl 19:00 eller før 08:00, især hvis det er chefen vi skal tale med. Medmindre der er tale om meget store virksomheder.
M.h.t at nævne at I er studerende og I derfor ikke kan komme før, er for mig at se en helt underordnet information som kun kan undergrave jeres troværdighed. Hvis kunden vil mødes med jer, er det fordi I har et interessant produkt.
Husk der er en million tidsrøvere derude, prøv at undgå så mange som muligt. Hvis de stejler over det tidspunkt hvor I har tid (I kunne jo have så travlt at der ikke er andre tidspunkter til rådighed) så er de næppe seriøse nok.
Mvh
Lars C
plbrake.dk |