Hej Mikkelas. Når selve opsætningen er lavet, er indlæggelse af produkter, billeder m.m. faktisk ikke særlig svært at håndtere. Jeg aner ikke hvordan det fungerer hos andre, men her i huset har vi skrevet vores egen Magento manual, som du selvfølgelig får med. Så det er absolut til at håndtere, også uden at du skal læse i 8 timer hver aften =:) En køreklar Magento shop koster 10.000 hos os, den kan du så "customize" for nogle få tusind kroner ekstra, så det behøver ikke koste 25k at få noget der både ser godt ud, og som samtidig virker. Men selvfølgelig skal du ikke af med så mange penge i startfasen, hvis du vælger at leje. Hvis du så på et senere tidspunkt vil skifte syste, giver det bare lidt bøvl med eksport af dine produkter, billeder, historik m.v. Derfor har vi lavet en Magento lejeshop, identisk med vores basisshop, men her kan du komme i gang for relativt få tusind kroner. Du binder dig for et år af gangen - men efter 12 måneder er den faktisk for dyr at leje, derfor får du et tilbud om at købe den, når den har kørt i et års tid. Hvis du synes det lyder spændende, så send mig en mail, eller giv mig et ring. Mvh Lars |
Hjælp til valg af Webshop
Dette er ikke længere en aktiv profil. Ønsker du kontakt med Confero, så tjek www.confero.dk