Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

prof. hjemmesidesnedker søges

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Klaus,

Nu har jeg været med til, at sidde på den anden side af skrivebordet og jeg vil på det kraftigste anbefale CMS løsningen. Såfremt du vælger en anden løsning er der kun en der kan redigere indholdet for dig og det er det bureau du benytter og det koster hurtigt 1000,- for et opkald fordi du skal have ændret lidt tekst og flyttet nogle billeder.

Du kan uden de store problemer optimere en CMS løsning så google rater den højt, der er mange kriterier og det kommer ligeledes an på hvilken branche du er i. Sælger du feks. biler og optimerer til dette så er der jo tusindvis af andre der allerede er på markedet med ordet ''biler'' og det tar'' tid, at overhale dem. Men det kan et reklamebureau fortælle dig meget mere om.

Jeg har med succes brugt disse til et par opgaver, men det kommer nok lidt an på hvilken branche du er i www.essens.info

Held og lykke

Fra Horsens
Tilmeldt 28. Jan 07
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 21:12
jeg er lidt på herrens mark ligenu og jeg forstår ikke alle de udtryk i kommer med. den ene siger dét - den anden noget andet. og jeg ved godt, at det helt alene er mig, der bare er fuldstændig bagud i computerverdenen og jeg takker for jeres tålmodighed.

jeg bliver nødt til at have en hjemmeside, som jeg selv kan redigere i, da jeg vil få skiftende antal leverandører som skal påføres hjemmesiden med deres billeder og specialiteter. 

derudover vil jeg have en kalender a´la dem man kan finde på netbookings for hoteller, hvor man kan se hvornår på året mine ydelser er optaget og hvornår der er frie tider. den skal jeg kunne opgradere 1 x om ugen.

og så skal jeg som sagt kunne opnå topplaceringer!

er det så alligevel cms jeg skal have? og hvordan får jeg at vide, hvilken cms-løsning der er den rette for mine behov? 

puha ! det er en hård omgang det her! er der ikke én i nærheden af horsens, der lige kan fise over til mig på en kop kaffe eller øl?

klaus

Fra Bjerringbro
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 21:12
Hej Klaus

Jeg vil da også gerne melde til opgaven.

Du kan se nogle af de forskellige hjemmeside vi har lavet på www.webcreate.dk under punktet referencer.

Ang. googleoptimering, ja det er jo en en svær størrelse, nogle betaler jo flere tusinde kroner hver måned for at få en top placering på google.

Så jeg vil ikke kalde mig selv google ekspert, men naturligvis kommer der søgeord på når vi laver hjemmesider.

Men du er velkommen til at kontakte mig, hvis du skulle være interesseret og kan lide vores grafiske snit.

Fra København SV
Tilmeldt 22. Mar 07
Indlæg ialt: 606
Fra  DetMads ApS Skrevet kl. 21:16
Du skulle have modtaget en PM
Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 21:39
Dato: 18-04-2007 21:12:16 Forfatter: klaus
jeg er lidt på herrens mark ligenu og jeg forstår ikke alle de udtryk i kommer med. den ene siger dét - den anden noget andet. og jeg ved godt, at det helt alene er mig, der bare er fuldstændig bagud i computerverdenen og jeg takker for jeres tålmodighed.

jeg bliver nødt til at have en hjemmeside, som jeg selv kan redigere i, da jeg vil få skiftende antal leverandører som skal påføres hjemmesiden med deres billeder og specialiteter.

Når det er noget du selv skal kunne rette i, så er det et CMS du skal have gang i.
CMS står for Content Management System, eller på dansk, Indholds Styrings System (sådan cirka ).

Mht. topplaceringer, så er der jo mange faktorer der spiller ind og ingen med respekt for sig selv, kan love dig topplaceringer. Det afhænger fuldstændig af konkurrencen inden for området.
Prøv og smid 3-4 nøgleord/sætninger som er relevante for dig?

Jeg kommer desværre ikke lige forbi Horsens - måske næste gang Dolly kommer forbi

Fra Horsens
Tilmeldt 28. Jan 07
Skrevet kl. 21:55
PM til dig michael!

klaus

Fra Horsens
Tilmeldt 28. Jan 07
Skrevet kl. 11:46
Dato: 18-04-2007 13:11:39 Forfatter:www.aarhusvinduet.dk

Så skal jeg igang!

Jeg skal bruge en hjemmeside (måske to)

Hjemmesiden skal indeholde tekst og billeder. Jeg laver selv teksten og leverer selv billederne.

Det jeg ønsker af en ”hjemmesidesnedker” er en viden om Googleoptimering altså det tekniske i opbygning af hjemmesiden og så ser jeg også gerne at ”snedkeren” ved noget om markedsføring og hvordan man får en hjemmeside til at fremstå seriøs og proffesionel.

Kom frit frem ...hvad kan du og hvorfor skal jeg vælge dig

mvh

klaus

hej aminoer,

så er min nye hjemmeside www.aarhusvinduet.dk og blog http://blog.aarhusvinduet.dk/ " i luften".

det har været en streng omgang i firmaet med at finde den "rigtige" webdesigner, men diskussionerne er forstummet, da vi nu får rigtig gode resultater. "gamle" kunder sender mails om hvor fin den nu ser ud og kommer med kommentarer som: "man får rigtig lyst til at købe vinduer, selvom vi lige har fået"!

meningerne under de forskellige webdesignere gik vidt fra hinanden og vi var virkelig på herrens mark, da vi ingen forstand har på tingene og "egentlig" bare vil koncentrere os om det vi kan - sælge vinduer og døre.   

stor tak til dem der har svaret og til dem der var kommet med tilbud!!

klaus

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 12:09
Tillykke med din hjemmeside, Klaus. Jeg synes den er dejligt overskuelig, men stadig meget informativ og så lever den egentlig rigtigt godt op til hvad jeg forventer af en side indenfor denne branche/kategori. Der er selvfølgelig nogle små tekniske detaljer, man kunne sætte finger på, men det er der altid. Teksterne ser gode ud, så du skal nok komme til at ranke godt.

Jeg bor faktisk i Horsens, så det kan da være vi render ind i hinanden hvis jeg får brug for nye vinduer engang... :)
Fra Horsens
Tilmeldt 28. Jan 07
Skrevet kl. 12:45
Dato: 02-06-2007 12:08:40 Forfatter: Jakob Søndergård Tillykke med din hjemmeside, Klaus. Jeg synes den er dejligt overskuelig, men stadig meget informativ og så lever den egentlig rigtigt godt op til hvad jeg forventer af en side indenfor denne branche/kategori. Der er selvfølgelig nogle små tekniske detaljer, man kunne sætte finger på, men det er der altid. Teksterne ser gode ud, så du skal nok komme til at ranke godt.

Jeg bor faktisk i Horsens, så det kan da være vi render ind i hinanden hvis jeg får brug for nye vinduer engang... :)

jamen du er da velkommen alligevel selvom du ikke skal have nye vinduer

klaus

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)