Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

prof. hjemmesidesnedker søges

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Horsens
Tilmeldt 28. Jan 07
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Så skal jeg igang!

Jeg skal bruge en hjemmeside (måske to)

Hjemmesiden skal indeholde tekst og billeder. Jeg laver selv teksten og leverer selv billederne.

Det jeg ønsker af en ”hjemmesidesnedker” er en viden om Googleoptimering altså det tekniske i opbygning af hjemmesiden og så ser jeg også gerne at ”snedkeren” ved noget om markedsføring og hvordan man får en hjemmeside til at fremstå seriøs og proffesionel.

Kom frit frem ...hvad kan du og hvorfor skal jeg vælge dig

mvh

klaus

Fra Vejle
Tilmeldt 19. Dec 06
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 13:27
Hej Klaus

Pris for design af hjemmeside og html opbygning i MS Frontpage gør vi for kr. 5000,- ekskl. moms.

Prisen er inkl. forsiden samt 4-6 undersider.

Viden omkring Googleoptimering får jeg gennem bøger som f.eks. "Nr. 1 på Google" mv.

Se evt. vores egen side på www.stormesdtp.dk

Vi tales måske ved.

Med venlig hilsen

Mette Stormes

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 15:07
Hej

Jeg er så småt gået i gang med at starte med eget som web-designer. Jeg fokuserer på personlig kontakt, og at siden bliver som du ønsker det. - Også selvom det kræver at der tit ændres på design. Jeg kan også sagtens lave det hele selv, men jeg har det bedst når begge parter er glade! Jeg laver det nemlig ligeså meget fordi jeg kan lide at lave det, som for pengenes skyld.

Du kan se min egen side www.nicker.dk. Det er ikke en salgs hjemmeside som sådan, men en side der præsenterer mig på nettet.

Og ellers kan du bl.a. også se www.saxdesign.dk, www.outlundish.dk. (De nyeste designs). Arbejder også på et stort projekt for tiden, der skal gå ud til 22 lande verden rundt. Vil gerne vise siden, den er dog ikke helt færdig, men hvis du er interesseret i at se nærmere kan jeg godt poste linket.

Hvis det har nogen interesse, og du kan lide hvad jeg laver, fordi det er jo i bund og grund det vigtigste, så kan vi i fællesskab udarbejde et forslag og en pris, der svarer til hvad der skal laves.

Jeg vil lige tilføje at jeg har styr på tingene, er professionel og arbejder med deadlines, da det her fungerer som mit job, og hvis der ikke er styr på de ting man foretager sig, eller man foretager dem halvhjertet, ja så kan man ligeså godt lade være.

Med venlig hilsen Nicholas

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 15:13
Dato: 18-04-2007 13:11:39 Forfatter:klaus
Så skal jeg igang!
Jeg skal bruge en hjemmeside (måske to)

Inden jeg kaster mig selv i "grams", vil jeg da godt lige vide hvad dine projekter går ud på, det er jo ikke alt jeg vil lægge navn til, så sulten er jeg heller ikke

Kan du ikke lige kaste lidt mere info op?

Fra København
Tilmeldt 18. Aug 06
Indlæg ialt: 190
Fra  Denker Media - oversættelsesbureau Skrevet kl. 15:25
Hvis du ønsker en prisbillig og enkel hjemmeside, der samtidig er SEO-venlig, kan jeg anbefale vores
CMS-system.

Men hvis du hellere vil have din egen unikke hjemmeside kan vi naturligvis også hjælpe dig.
Send en mail til os, og lad os se om vi kan blive enige om noget.

Hilsen Martin
Denker Media oversættelsesbureau

Fra Horsens
Tilmeldt 28. Jan 07
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 17:06
Tak for alle Jeres svar .... jeg ved intet om CMS eller "den anden forkortelse" som er nævnt i et af indlæggene, men jeg har dog været rundt på forskellige hjemmesidedesignsnedkere's hjemmesider. For mig er det et godt tegn, hvis en sådan side findes blandt de øverste 3 når jeg søger og det er et rigtigt godt tegn, hvis der er en pagerank på mere end 0 - man må formode at de virkelige dygtige "snedkere" kan optimere deres egen side så den findes højt placeret !

I min færden på diverse hjemmesider har jeg kun fundet en "snedker" ( ikke en fra amino) som har statistikker for sine resultater på bla. google. Denne hjemmeside anbefaler ikke CMS, med den begrundelse CMS ikke kan findes af div. søgemaskiner og noget kunne tyde på at manden har ret ....ingen af de sider han har lavet har en pagerank under 3 og søger man på relevante søgeord for div. sider, som vedkommende har lavet, ja så er de placeret helt øverst.

PS: til dig Oxkjær du har en pagerank på 5 ....flot... meeen du bruger CMS, hvilket bekymrer mig, da jeg jo lige har fundet en reference, som absolut ikke anbefaler dette. Kommentar ?

Med venlig hilsen

Klaus 

Fra København N
Tilmeldt 22. Feb 06
Indlæg ialt: 462
Fra  Voke Reklame & Design Skrevet kl. 17:23
Fra København N
Tilmeldt 22. Feb 06
Indlæg ialt: 462
Fra  Voke Reklame & Design Skrevet kl. 17:24
Lidt info.. :)

Du er velkommen til at ringe så kan vi snakke om havd du søger o.lig..

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 18:23
Dato: 18-04-2007 17:05:53 Forfatter: klaus
PS: til dig Oxkjær du har en pagerank på 5 ....flot... meeen du bruger CMS, hvilket bekymrer mig, da jeg jo lige har fundet en reference, som absolut ikke anbefaler dette. Kommentar ?

Nu ved jeg ikke hvad det er for en snedker du henviser til, men han ved åbenbart ikke en hujende papfis om hvad et CMS er eller ikke er. Jeg ved ikke hvorfor han kommer med sådanne udtalelser for, men du kan jo lige smide et link.
Ja, jeg bruger et CMS - mit eget vel og mærke, og det fungerer rigtig godt og jeg kan da sagtens finde mere end 500 top 10 placeringer bland mine kunder.
Mit eget site har bl.a. top 10 placeringer på google på ord som:

Topplacering

Topplacering på google

Topplacering i google

Irfanview

- så det med at CMS ikke kan opnå topplaceringer er en fis i en hornlygte!
Undskyld, men det kan altså hidse mig op

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 19:26
Jeg må støtte Michael - et CMS kan sagtens være søgemaskinevenligt - i det via benytte kan man definere individuelle titler, desciptions og keywords samt headings osv - dette gør at den html der kommer ud af det er lige så god som hvis du sad og håndkodede det. Det kan dog være rigtig at nogle CMS ikke er optimale - men det gælder det jo bare at kigge og spørger om inden du vælger udbyder.

Jeg ville aldrig turde gå igang med at lave en hjemmeside uden et system til at styre indhold ... det vil man jo gå død i hvis der bare skal ske en daglig opdatering eller to.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)