Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

webshop modeaccessories

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Apr 07
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Er i dag importør af modeaccesseries til modebutikker i Skandinavien. Ved siden af har vi en webshop, som kører og det hele. Vi har bare forsømt denne butik og har ikke haft en egentlig strategi mht. markedsføring, nyhedsmail osv. - hvilket sikkert også er årsag til at outcome ikke er tilfredsstillende. Jeg kunne godt tænke mig én som kunne tage sig af shoppen bliver markedsført ordentligt og ligger de "rigtige" steder, så der kan meget mere trafik/ordrer.

Jeg tror der ligger meget større potentiale i vores shop.

Man kunne evt. lave et partnerskab eller lign.?

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 20:44
Hej JØ,

Det er sagtens muligt at lave sådan aftaler. Jeg er ved at bygge mit firma op omkring netop dette koncept, hvor jeg står for at drive alt omkring shoppen - altså markedsføring, udvikling, opdateringer osv. Alt hvad du står for er at pakke varen og sende den til kunden. Under dette koncept driver www.jonsen.dk - der sælger vi dog hovedsageligt ure. Derudover har jeg et par butikker på vej under lignende betingelser. Af andre shops jeg har lavet eller hjælper med at drive kan nævnes www.spanskevine.dk og www.alun.dk/shop

Du er velkommen til at kontakte mig hvis et samarbejde af den kaliber kunne friste.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Tilmeldt 17. Apr 07
Skrevet kl. 09:58
Hej,

Jeg har sendt dig en mail.

Tilmeldt 17. Apr 07
Skrevet kl. 10:22
Mange tak for opkaldet, men vend lige tilbage med setup-forslag.

Mvh

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:21

Hej JØ

Har du fået noget hjælp til din webshop, hvis ikke så må du gerne kontakte os på henning@wogw.dk eller ringe direkte til mig på 2818 9843

Hilsen Henning

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)