Jeg er godt igang med at konstruere en webshop, og har nu set en del indlæg på amino.dk med en masse positiv respons, så jeg ville selv lige prøve mig ad. Jeg sører som min overskrift pointerer, nogle leverandører af kendte streetwear mærker som fx Vans, Charhartt, Dickies, DC og és. Hvis der er nogle der har erfaringer, råd eller på nogen måde kendskab til en løsning på mit problem, så vil jeg være utrolig glad for at høre fra jer. |
Hej Magnus.
Sådan som jeg forstår det, vil du gerne have fat i de producenter, således du kan købe disse produkter til produktionspriser?
Sådan hænger det desværre ikke sammen, idet de kendte mærker har med stor sandsynlighed en så stor kapital, at de selv kan have sit eget private produktionssted. Plus, disse informationer er en forretningshemmelighed, medmindre du har kendskab til en, som har insider-viden.
Er det alligevel muligt for dig at få fat i disse oplysninger, kommer du nok i problemer mht. af krænkelse af copyright-loven.
Måske har jeg misforstået dig, men det er sådan som jeg har forstået udfra dit indlæg.
Med venlig hilsen
Kim Long Nguyen