Hej med jer.. Jeg og min ven er begyndt at Imopter vare fra Kina af. Vi mangler nu og få lavet en webshop, og da ikke nogen af os kan finde ud af det ville lige høre jer, hvad der er bedst. Jeg har kigget lidt rundt omkring på nettet og der er rigtigt mange steder at de gerne ville ha man skal prøve en af deres webdemoer, men jeg ville lige høre jer inden jeg begynder på nået.. Det ville sige: Hvad kan bedst betale sig. Hvad med navn/domæn. Hvad med skat, hvordan opgiver jeg det over internet handel.. Vi er to unge fyr på 22 vi har ikke så meget forstand på det.. Så vi tag i mod alt den hjælp vi kan få.. Hilsen B&C |
Hej Casper
Jeg lever af at hjælpe virksomheder med deres markedsføring.
Der er dog 4 kategorier hvor jeg har opgivet at hjælpe:
tøj, børnetøj, smykker og mode.
Hvorfor?
Fordi det er ultra hårde markeder, hvor folk ikke har råd til at betale det jeg koster for at hjælpe dig til en placering på 1. side.
Så, inden I går videre, så vil jeg KRAFTIGT opfordre jer til at kikke på, hvilke kræfter I er oppe imod.
Der er så mange i netop disse markeder, der kæmper med at overleve, at I skal have mange penge og STOR viden/erfaring med hjemmefra, hvis I vil gøre jer forhåbninger om at overleve.
Stort set alle andre markeder end disse er "peace of cake" i sammenligning.
Prøv at checke, hvor mange AdWords annoncer, der bliver vist BAG dem, der er på forsiden for jeres vigtigste søgeord.
Alle disse annoncører har ikke RÅD / er ikke smarte nok / til at komme på forsiden - og så bliver de stort set ikke set. Det er dette, I er oppe imod. Og er det søgemaskineoptimering, ja, så har ALLE de andre OGSÅ en søgemaskineoptimeret shop... men de her været i markedet i årevis.
Hvorfor gør folk det så? Jeg forstår det ikke. Er det manglende erfaring og viden, som får folk til at kaste dig ud på så dybt vand?
Den vigtigste beslutning du kan tage som iværksætter er, hvilket/hvilke MARKEDER du vil arbejde i.
ALT andet kommer efter det.
Mvh, Christian