Som sædvanligt når jeg går i står - så kan jeg søge viden og input her :-)
Jeg har en hjemmeside i Dubai (Forenede Arabiske Emirater) hvorfra jeg sælger foder og tilbehør til kæledyr.
Jeg vil gerne tilbyde mine trofaste kunder en eller anden form for loyalitetsprogram, men det skal være et tilbud som ikke drukner i administration mm. Dvs det går ikke med et klippekort og stempler etc.
Min shop er dandomainbaseret og de kan ikke hjælpe med en teksnisk løsning - faktisk i mine øjne overraskende ringe - de plejer da altid lige at have et tilkøbsmodul som man kan/skal bruge penge på!!
Har I nogen forslag/Ideer til hvad der kan gøres for at fastholde/belønne eksisterende kunder så det hele ikke kun går ud på at skaffe nye kunder i biksen.....
Kan man ikke når kunden har fx. brugt X antal kroner i shoppen så fx. sætte gratis fragt, eller 10% til udvalgte kundegrupper?
Vi har gratis levering i forvejen - større ordrer belønner vi også - det er mere hensigten at få kunderne til at vende tilbage og måske få dem til at købe lidt mere......
Er der andre der har forslag til hvad man kan gøre?
det er mere hensigten at få kunderne til at vende tilbage og måske få dem til at købe lidt mere......
Er der andre der har forslag til hvad man kan gøre?
Hej Anders
Jeg har netop kontaktet Dandomain på baggrund af din tråd her, for at tilbyde dem at lave en integration mellem Mailiac (vores email marketing projekt) og dem.
Det vil være oplagt, at bruge et email system, hvor du samler information om brugerne. Laver du f.eks. et custom field på brugeren i dit email system og lægger alle køb sammen der, så kan du på baggrund af det segmentere dine brugere i forskellige klasser efter, hvor mange penge de har lagt i din butik. Med disse segmenteringer kan du så differenciere kommunikationen til dem, så de der har lagt mange penge, for en slags emails med specielle tilbud.
Vi kan allerede integere til din dandomain nu, hvis du er interesseret i en skræddersyet løsning.