Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Blog-fri dag d. 30/4

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 15:22
Dato: 18-04-2007 11:15:23 Forfatter:Moskjær Marketing
Mandag d. 30/4-2007 er det international blog-fri dag til minde om massakren på universitetet i Virginia. Læs evt. mere på www.onedayblogsilence.com

Kan sagtens følge baggrunden for ideen - og har læst i din blog hvordan ideen hænger sammen - men kan ikke undgå at tænke i "hvad er bagtanken"... uundgåeligt vil der jo være ekstremt mange der linker til onedayblogsilence.com - er der et større formål med denne blogfri dag. Umiddelbart ser jeg jo nok et større perspektiv i at bruge bloggen netop denne dag til at diskutere en sådan massakre - og mindes de døde ved at linke til en site hvor de alle er at finde; man får et ansigt koblet på massakren; på stilheden.

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 17:52
Kan ikke rigtigt se, hvordan massakren har noget med blogging at gøre...

-Også noget mærkeligt noget at mindes sølle 32 amerikanere. Sammenligner man med f.eks. Sudan er det jo peanuts.

Jeg blogger for Sudan i morgen

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 18:15
Synes ideen er meget sød og det er flot nogle gør det, men igen, det er sjovt at se at når det er amerikanere gøres der noget stort ud af det, men når de selv slår flere tusinde uskyldige ihjel så bliver der ikke holdt nogle minutters stilhed, udover dem der er i mellem bomberne
Tilmeldt 23. Jul 05
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 18:31
Jeg har samme holding. Hatten af for at man markerer sin støtte, men hvornår skal vi så holde blogfri dag for de 170 irakere, der er dræbt i Bagdad alene i dag? Sådan kan man blive ved, og den ene tragedie er vel ligeså slem som den anden.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:08
Det er god link-bait :p
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 19:50
Jeg blogger for de mange millioner Guppyer som lader livet i Sydamerika hver uge. Så syntes vi skal have en internet fri dag hvor vi løber 20 km og indsamler penge ved at udstoppe guppyer og sælge dem.
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)