|
Gratis CRM-system i dag
EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.
Jeg syntes umiddelbart det ser lidt øhh... halv farligt ud. Men det kan godt være at det bare er mig som bliver lidt mistænksom når der er folk der giver ting væk gratis. Peder |
Ja, egentlig, men som med så meget andet er der også skidt og kanel imellem. Giveawayoftheday er begrænset på den måde, at de programmer du kan hente gratis:
|
Min bekymring gik mere på om der var spy eller addware med i pakken. Peder |
|
Peder |
Vi valgte at satse på en open source basret CRM system, men alle dem vi fandt havde problemer af forskellige art, nogen kunne ikke installeres på det webhotel vi ville bruge til formålet, andre var stadigvæk alt for buggy (= Fejlbehæftet) til at det var noget man kunne satse på. Så vi valgte i stedet at modicere et open source baseret bug tracker system der hedder Mantis (Dvs et system som bruges til at styre rettelser af fejl ifm. større software udvkinglingsprojekter. I stedet for at systemet skal håndtere fejl, så valgte vi at omdefinere det til at systemet skal håndtere salgsemner. Det var muligt da systemets brugergrænseflade kan fås med en dansk oversættelse, som vi kan tilpasse efter vores ønsker. Hvis man vil vide mere om Mantis, og hvordan man får fat i det, så kan man læse mere om det på min blog: Bug tracker software til salgsstyring (CRM). Her er også link til download af systemet m.v. /Grosen Friis |
SEO konsulent og partner hos OnlinePartners.dk
|
|
Hej Kurt He he, verden er nogen gange lille ;-) Bemærk, det er ikke kun oversættelserne vi har tilpasset, vi har også fjernet alle de elementer/funktioner vi ikke skulle eller kunne bruge i salgsøjemed og har tilføjet vores egne ekstra felter efter behov. Sidstnævnte er jo en feature der er indbygget i Mantis, så det kender Du jo allerede! /Grosen |
SEO konsulent og partner hos OnlinePartners.dk