Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Løbet tør for ideer?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Blenstrup
Tilmeldt 25. Jun 07
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ja jeg lever af at sælge ideer, men har også startet en blog hvor jeg giver dem gratis væk, faktisk tænk mig at komme op med 1000 unikke ideer, og du er velkommen til at nakke nogen af dem om lave til penge, skriv eventuelt hvis du bruger en af ideerne, eller endnu bedre at mine lidt suspekte ideer har givet dig en endnu bedre ide som du sætter i værk, faktisk er formålet med at give ideer væk, ikke at andre skal bruge dem så meget som at inspirerer, så gå ind på A1000IDEAS.COM og følg med.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 19:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg lavede lige en donation for det flotte arbejde.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Blenstrup
Tilmeldt 25. Jun 07
Skrevet kl. 19:23

Mange tak!!! :-)

Fra Blenstrup
Tilmeldt 25. Jun 07
Skrevet kl. 19:50

Iøvrigt spændt på at se om donationstanken fungerer på en alm.blog, fungerer jo meget godt for mange af dem der laver wordpress-plugins

Tilmeldt 13. Aug 11
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 20:17

Super idé og flot initiativ, dog er der noget, som går igen i samtlige indlæg:
Stavefejl (!), og en masse af dem. Det er ret væsentligt, da det er møgirriterende at læse en ellers brugbar tekst fyldt med stavefejl - eller at opgive på halvvejen. 

Fra Blenstrup
Tilmeldt 25. Jun 07
Skrevet kl. 20:52

Well... må indrømme at det ikke kommer bag på mig, er nemlig ordblind, og det afsløres ikke lige så åbenlyst når jeg skriver på dansk (havde en dygtig dansklærer der hjalp mig meget og tidligt på det område), men bliver mere tydeligt på engelsk, så desværre ikke noget jeg kan gøre så meget ved, bruger selvfølgelig stavekontrol med mere, men fanger langt fra alt :-)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)