Jeg vil gerne starte op på et virksomhed, men ved ikke præcis hvad det skal handle om. Hvis nogen af jer har en god ide og hvorfor jeg skulle vælge præcis dette. |
Ideen skal komme fra dig af. Det er mit råd. :)
Jeg vil gerne starte op på et virksomhed, men ved ikke præcis hvad det skal handle om. Hvis nogen af jer har en god ide og hvorfor jeg skulle vælge præcis dette. |
Ideen skal komme fra dig af. Det er mit råd. :) |
Prøv at tænk på hvad det er i er gode til eller interessere jer for? Og hvad i kan gøre anderledes eller bedre end andre på markedet. |
Hvorfor vil du starte en virksomhed?? Hvad kan du bedst li at lave, og hvad er du bedst til? Der er vel ikke megen ide i at starte en virksomhed hvis du ikke kan li at arbejde hårdt for den! Som en anden skriver, så skal ideen komme fra dig selv ellers kan det vist være lige meget at starte en virksomhed. |
Som de andre også skriver så skal ideen komme fra dig selv. Find noget du interesserer dig for og brænder for. Det er sjældent man gider arbejde røven ud af bukserne for noget som ikke siger en et klap. Så find de brancher du har haft eller er i berøring med, eller som du på nogen måde er interesseret i, og gå derefter i tænkeboks. Lav nogle brainstorms, tænk kreativt, slip hjernen løs, vær innovativ :) |
Mvh. Andreas Søgaard
Ejer af Mediabird - andreassoegaard.dk
Kan sige så meget at det tog ca. ½ år for mig fra at interessere mig for iværksætteri og læse mig ind i det, samt at udtænke den ide / koncept som jeg åbner op for her imellem 1 - 15 november 2011. Og når jeg tænker tilbage på de andre ideer jeg hurtigt fik fordi jeg også søgte svar på hvad man skulle starte, så er jeg glad for at jeg nu har fundet min ide SOM KOM INDERLIGT FRA MIG SELV AF OG DEN INTERESSE DER LIGGER I DEN. Den ide kom inderligt fra mig og det syntes jeg alle iværksætters ideer skal være samt at deres interesse og vilje til at arbejde på det er 200% + moms ;) Håber du finder din inderlige ide som du vil realisere. og husk det tog ca. ½ år for mig. Lad ikke tiden komme an på starten. Find ideen! Realisere den. Dyrk den. Lev for den. Dø for den. ( hvis det nødvendigt ) :) Held og lykke med det. Mvh. Kristian L.A |