Hey, Jamen sa vil jeg da bare lige sige at vi var i Børsen idag ![]() I deres IT-tillæg.. Saveme.dk - Onlinebackup med store ambitioner ![]() Martin A little knowledge is a dangerous thing... |

Hey, Jamen sa vil jeg da bare lige sige at vi var i Børsen idag ![]() I deres IT-tillæg.. Saveme.dk - Onlinebackup med store ambitioner ![]() Martin A little knowledge is a dangerous thing... |
|
(Fedr produkt med gode priser) |
Tillykke med presseomtalen. Jeg ikke forstå: Hvorfor koster det mere at købe erhvervsbackup end at købe som privat? Kristian |
Nu skal jeg ikke spille skråsikker, men som regel er der tale om et helt andet niveau i forhold til ansvar når det drejer sig om erhverv. Bare sådan en ting som forsikring bliver radikalt dyrer. Samt, hvis det nu i mod al forventning skulle gå galt, snakker vi søgsmål af en helt anden størrelse. |
I følge en anden tråd her på Amino, får erhvervskunder mere hjælp til genetablering. |
|
Hej Sune, Vi sendte dem en pressemeddelse og så ringede de og forhørte sig lidt. Og vupit ![]() Martin |
Godt gået...det kan altså stadig lade sig gøre, hvis man er arbejdsom nok, tror på det og har noget på hjerte! |
De bedste hilsner
Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk