Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du min nye partner

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Apr 07
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer.......... Er der en her inde som ville være intresseret i at blive min partner eller kender en til køb af en træsko fabrik. Min partner skal kunne skaffe nye kunder og passe de kunder der allerede er der. Han/hun må også gerne have lidt kapial til udbetaling på fabriken... Jeg vil meget gerne høre fra jer, bare et lille råd ville være rart... Hvis du skulle være intresseret vil jeg gerne uddybe nærmere...
Tilmeldt 12. Apr 05
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 22:57
Chef nu har du efterhånden oprettet samme spørgsmål adskillige gange. Hvis folk er interesserede så skal de nok melde sig, du behøver ikke skrive det samme igen og igen...

Jeg ville istedet anbefale dig at uddybe dit ønske/projekt i langt højere grad, så potentielle investorer har en bedre chance for, at vurdere det umiddelbare potentiale. Det er klart du ikke skal smide en hel forretningsplan her, men der kan sagtens luftes langt flere brugbare informationer....

Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 23:07
Som Olin skriver.. Plus:

Det er øjensynligt ikke fordi folk herinde har de store ambitioner om at blive partner i en træskofabrik. Måske du skulle vinkle din forespørgsel anderledes, således at selve træskofabrikken ligger lidt i baggrunden og andre interessante ting trækkes op til overfladen.

Jeg kan ikke selv se mig blive ambitiøs omkring træsko. Men jeg kan måske se mig blive ambitiøs omkring opbygningen og videreførelsen af en sund virksomhed med fokus på vækst og innovation.. Måske andre har det på samme måde.

Vh
Peter

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Tilmeldt 10. Dec 05
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 20:30
hej jeg har lidt kapial til udbetaling 
så jeg er intresseret i at blive partner
kan også måske skaffe nye kunder og passe de kunder der er
kan de send oplysninger om oms
løn ca
 til ts@forum.dk
mvh
michael

Hej Aminoer.......... Er der en her inde som ville være intresseret i at blive min partner eller kender en til køb af en træsko fabrik. Min partner skal kunne skaffe nye kunder og passe de kunder der allerede er der. Han/hun må også gerne have lidt kapial til udbetaling på fabriken... Jeg vil meget gerne høre fra jer, bare et lille råd ville være rart... Hvis du skulle være intresseret vil jeg gerne uddybe nærmere

Tilmeldt 15. Apr 07
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 22:16

Hej har sendt dig en pm.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)