Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

EPay kontra Paypal

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 20. Sep 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Jeg arbejder på en webshop som selvfølgelig skal integreres med en betalingsløsning.

Jeg har hele tiden vurderet at Paypal var tilstrækkelig idet de tager Visa og Mastercard. Der er ikke behov for at tage dankort. Så antal betalingskort vi vil kunne modtage vil være det samme uanset om vi vælger Paypal eller EPay.

Mit spørgsmål går mest på Jeres erfaringer, både som webshop ejer og forbruger. Hvad er jeres oplevelser med Paypal? Ingen tvivl om det fungere, men dropper kunderne deres køb fordi de bliver stillet videre til en Paypal side eller har det ingen indflydelse?

Hvad er I jeres øjne mest professionelt - Paypal eller EPay eller er der ingen forskel?

På forhånd tak for jeres svar.

Fra København
Tilmeldt 4. May 11
Indlæg ialt: 236
Skrevet kl. 23:26

Jeg har kun benyttet mig af paypal, og det fungerede fint. Så dem kan jeg anbefale :)

Fra silkeborg
Tilmeldt 14. Oct 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 23:31

Jeg vil også mene Paypal er bedst.

Det er meget benyttet, så de fleste har vil stiftet bekendskab med det. Umiddelbart vil jeg i hvert fald selv være mest tryk ved Paypal

Fra København
Tilmeldt 20. Sep 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:36

Tak for jeres imput. Min holding var også kun at køre med Paypal. Jeg har aldrig selv haft problemer med Paypal som forbruger, men super lige at få jeres synspunkter.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)