Er der nogen der ved, om det er muligt at finde sælgere der accepterer 100% provisionsaflønning? Skulle du lige kende én, så vil jeg meget gerne tale med ham el. hende! Ring på 70 22 42 20. Jeg er nystartet med virksomheden DELTA ECM, der beskæftiger sig med enterprise content management og elektronisk dokumenthåndtering. Jeg skal bruge en person der "elsker" kold canvas og mødebooking. Når der er kommet nogle kunder i hus, vil denne person blive tilbudt en fast løn og en stilling som account manager. Lyder det rimeligt? Se mere på www.deltaecm.dk Jeg ser i øvrigt frem til at deltage i dette forum. Det ser spændende ud :-) Med venlig hilsen Michael Fray
|
Hej Michael
I vores virksomhed driver vi bl.a. en ekstern salgsorganitation. Dette gør at vi løser mange salgsopgaver for mindre virksomheder.
Vores erfaring er, at når du gerne vil have solgt et produkt men ikke vil investerer i det bliver det svært. Tror du ikke selv nok på ideen til at starte det op, bliver det mere end almindeligt svært at overbevise andre om at de skal tro på det. Vil du der imod lave en aftale omkring en opstarts fee og herefter salg via provision bliver det straks meget lettere.