Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal man opgive hele sit netværk efter endt partnerskab?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Jan 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle

Jeg er i et dilemma, hvor der i kontrakten er lagt op til at jeg skal investere hele mit netværk for at blive partner, men når partnerskabet en dag stopper må jeg hverken direkte eller indirekte tage kontakt til hele mit netværk i 2 år.

Jeg mener ikke at man kan retfærdiggøre en sådan klausul, da jeg afskriver hele mit netværk på bekostning af at indgå partnerskabet, den dag jeg udtræder af kontrakten.

Mit forslag er at jeg ikke må drive konkurrende virksomhed med mit opbyggede netværk uden tidsbegrænsning.

Hvad er Jeres erfaringer og hvilke råd kan i give mig i ryggen?

Hav en fantastisk dag.

Vh, Thomas

Fra Manila Philippines South East Asia
Tilmeldt 1. Oct 09
Indlæg ialt: 91
Fra  1902 Software Development Corporation test company Skrevet kl. 13:38

Det afhaenger jo af hvad du kan forhandlr dig til, men selv ville jeg gore alt hvad jeg kunne for at undgaa en saadan klausul.

Sample signature

Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 13:39

Det afhænger af hvor lang tid du tænker at partnerskabet skal løbe og hvor meget du vurdere du kan tjene på det og hvor meget du vurder værdien af dit netværk er.

Find de bedste sko priser på Skohylden

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:02

Thomas Ahle Jehn:
Mit forslag er at jeg ikke må drive konkurrende virksomhed med mit opbyggede netværk uden tidsbegrænsning.

Jeg ville aldrig lave nogen klausul som er uden tidsbegrænsning - medmindre honoreringen af en sådan klausul gør, at jeg kan lave med det.

I mine øjne er den optimale model en klausul om ikke at drive konkurrerende virksomhed i et år eller to - og så aftale en rimelig honorering for dette.

MVH

Thomas

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 14:18

I min tid som sælger var det almindelige, at man ikke tog kontakt til det opbyggede netværk i to år efter udtrædelse af jobbet/kontrakten.

Mere bør du efter min mening ikke gå med til. Ingen ved, hvad fremtiden bringer.

Vh Birte

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)