Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

System til at planlægge ud i fremtiden?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Holstebro
Tilmeldt 8. Nov 09
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg søger et program til at planlægge de ansattes tid ud i fremtiden.

Jeg ønsker fx at se hvornår de ansatte har "ledig tid", altså hvor de ikke har skrevet kundebesøg, møder m.m. ind i systemet - således at det let og overskueligt bliver muligt at flytte opgaver rundt internt.

Det er ikke nødvendigt med et modul som kan lave ugerapporter for den forgange tid - blot muligheden for at planlægge effektivt ud i fremtiden.

Systemet må gerne være online.

Håber på snarlig hjælp :-)

Mvh.

Steffen

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 11:41

Hej Steffen, 

Hvis i er 0-10 ansatte, så tænker jeg at Google Docs, med et excel ark for hver medarbejder med deres ugeplan er lettest, så kan man opdatere realtime og i kan se hvornår de andre er booket, har fri etc. Der findes mange skabeloner til det, evt. kan i ligge det i samme skabelon, men så bliver det bare uoverskueligt hvis i er mange ansatte (læs +5). 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Holstebro
Tilmeldt 8. Nov 09
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 11:43

Martin :

Hej Steffen, 

Hvis i er 0-10 ansatte, så tænker jeg at Google Docs, med et excel ark for hver medarbejder med deres ugeplan er lettest, så kan man opdatere realtime og i kan se hvornår de andre er booket, har fri etc. Der findes mange skabeloner til det, evt. kan i ligge det i samme skabelon, men så bliver det bare uoverskueligt hvis i er mange ansatte (læs +5). 

Tak for forslaget, vi kører nemlig med Excel regneark nu, og der er mere end 10 ansatte :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 11:56

Jeg kan godt se hvad du mener, ville være lettest hvis de tomme spots bare hoppede frem så. 

Alternativt hvis der ikke kommer nogle bud her, så prøv at lave diverse time management google søgninger, der må findes noget. 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 10:57
Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 11:01

Nu gjorde du mig jo nysgerrig haha :D

Jeg synes det her ligner som som udfra din beskrivelse måske kunne bruges :)

http://www.worketc.com/features/project_tracking_software

Husk at "Ærgelsen over dårlig kvalitet, huskes længere end glæden over en lav pris

Så lad være med at lade sig slå ud af en "høj" pris - hvis det giver den effektivtitet til dine 10+ medarbejdere! ;)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)