Jeg søger et program til at planlægge de ansattes tid ud i fremtiden.
Jeg ønsker fx at se hvornår de ansatte har "ledig tid", altså hvor de ikke har skrevet kundebesøg, møder m.m. ind i systemet - således at det let og overskueligt bliver muligt at flytte opgaver rundt internt.
Det er ikke nødvendigt med et modul som kan lave ugerapporter for den forgange tid - blot muligheden for at planlægge effektivt ud i fremtiden.
Hvis i er 0-10 ansatte, så tænker jeg at Google Docs, med et excel ark for hver medarbejder med deres ugeplan er lettest, så kan man opdatere realtime og i kan se hvornår de andre er booket, har fri etc. Der findes mange skabeloner til det, evt. kan i ligge det i samme skabelon, men så bliver det bare uoverskueligt hvis i er mange ansatte (læs +5).
Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng?
Hvis i er 0-10 ansatte, så tænker jeg at Google Docs, med et excel ark for hver medarbejder med deres ugeplan er lettest, så kan man opdatere realtime og i kan se hvornår de andre er booket, har fri etc. Der findes mange skabeloner til det, evt. kan i ligge det i samme skabelon, men så bliver det bare uoverskueligt hvis i er mange ansatte (læs +5).
Tak for forslaget, vi kører nemlig med Excel regneark nu, og der er mere end 10 ansatte :-)
Det er en form for project management værktøj du har brug for :)
Christian har på www.nounou.dk lavet en række fede artikler om de gode værktøjer som findes - tag et kig på de her links og se om du kan finde noget brugbart :)