Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

3i1 webshop eller bare 10 ? Er du frisk ?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Middelfart
Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har brug for jeres hjælp til mine idéer.

Jeg har flere services/ firmaer under samme cvr. nr. hvilket fungerer fint

1. Rengørringsfirma - schulzeservice.dk 15år Her er cvr nr. på.

2. Et Rent Hjem 0 år - Her kunne jeg tænke mig at sælge rengøringsmidler til private og virksomheder WEBSHOP

3. Graffitihjælpen 0 år - Salg af Grffitiprodukter og videoklip af how to do it ! WEBSHOP 2

4. BOATOX.dk 2 år - Klargøringsfirma til polering af både/yachts. Her sælger jeg produkter til private og firmaer. Her er en shop ved at blive lavet (viretuemart ! ) WEBSHOP 3

5. algebekæmpelse.dk 6 år - Tag og terasserensning ved udlægning af skum kemi. Til dem som vil gøre dette selv vil der være en løsning som kan købes på shop WEBSHOP 4

Kan I se mit dilemma ? Alle gode idéer og 3 af dem firmaer som kører godt og har gjort det i mange år. Skal jeg samle alle shops under et tag ? (SuperProdukter.dk :) )

Grundlaget for alt dette er at jeg går en del op i at finde de bedste produkter og nu brænder jeg for at få dem ud. Jeg vil det hele på en gang... Men. Alle produkterne har noget med rengøring at gøre så helt galt er det jo ikke.. Jeg mangler bare nogle råd som kan samle det hele til én enhed/ ét koncept. 

Glæder mig til at høre fra jer

Dani

Fra Københaven / Århus
Tilmeldt 23. Sep 11
Indlæg ialt: 67
Fra  Webstock Skrevet kl. 09:38

Hej Dani

Jeg ville lave individuelle shops til hvert produkt. Det vil være langt lettere at målrette dine sider på den måde. jeg vil også mene, at Google vil være glad for denne løsning. 

Jeg ville endvidere samle alle siderne i samme administrationsmodul, for derved at gøre livet let for dig selv.  

Fra Middelfart
Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 09:43

God idé med det administrationsmodul. Kan du anbefale noget specielt. Jeg bruger C5 til regnskabet.

Glæder mig til at høre mere..

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)