Tak for svarene - det var vist nok til at sætte punktum ved det spørgsmål. Grunden til at jeg stillede dem var at jeg spurgte Lumeta (http://research.lumeta.com/ches/map/index.html) om lov til at bruge et af deres maps som meget nedtonet baggrundsbillede på et kontaktudvekslings/netværks site jeg arbejder på, hvilket de afslog fordi det ikke var direkte naturvidenskabeligt relateret (egt. underligt valg fra deres side efter min mening, da de har opnået noget der ligner en form for kunst), og blev derfor rimelig skuffet da det passede perfekt til den stil jeg havde forestillet mig. -Men okay jeg kan godt se det ville være lidt voldsomt at forsøge mig alligevel - så et lille off-topic spørgsmål: nogen af jer som måske kender nogle alternativer til ovenstående netværksbilleder, hos nogen som er til at forhandle med? |
Jeg ville klart behandle en bebumset ophavsretsforbryder bedre end en større virksomhed.
Tak for det fine link. Jeg tager nu for det meste mine billeder selv - så bliver de nemlig helt rigtige.
Se f.eks. her til venstre, hvordan min mobiltelefon skildrer mig i let forvredet tilstand foran min yndlingsudsigt.![]()
mvh Hans