Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ophavsrettighedsbeskyttet billedmateriale?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarene - det var vist nok til at sætte punktum ved det spørgsmål. Grunden til at jeg stillede dem var at jeg spurgte Lumeta (http://research.lumeta.com/ches/map/index.html) om lov til at bruge et af deres maps som meget nedtonet baggrundsbillede på et kontaktudvekslings/netværks site jeg arbejder på, hvilket de afslog fordi det ikke var direkte naturvidenskabeligt relateret (egt. underligt valg fra deres side efter min mening, da de har opnået noget der ligner en form for kunst), og blev derfor rimelig skuffet da det passede perfekt til den stil jeg havde forestillet mig.

-Men okay jeg kan godt se det ville være lidt voldsomt at forsøge mig alligevel - så et lille off-topic spørgsmål: nogen af jer som måske kender nogle alternativer til ovenstående netværksbilleder, hos nogen som er til at forhandle med?

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 22:32
Jeg ville klart behandle en bebumset ophavsretsforbryder bedre end en større virksomhed.

Tak for det fine link. Jeg tager nu for det meste mine billeder selv - så bliver de nemlig helt rigtige.
Se f.eks. her til venstre, hvordan min mobiltelefon skildrer mig i let forvredet tilstand foran min yndlingsudsigt.

mvh Hans

Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 442
Skrevet kl. 09:35
Det er da vist noget med at skære billedet til inden du uploader det Ellers har din mobil telefon altså et underligt kamera

Men Elias, jeg vil tilslutte mig skaren der siger spørg om lov - det er meget nemt og de fleste siger faktisk ja, så længe man ikke tjener penge på det og husker at linke til dem.
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 18:03

Det er da klart ;) Problemet lige i denne her sammenhæng var at de ikke gav mig lov. Selvom jeg var villig til at betale for det

Men det skal man selvfølgelig også respektere (desværre).
Side 2 ud af 2 (14 indlæg)