Hej Aminoes! Ja, hvad sker der for Telia? D. 1/10 køber jeg 2 stk. Samsung Galaxy S II mobiltelefoner hos den lokale Teliabutik. Hen over de sidste 4 dage er skærmen på den ene telefon begyndt at blive "sort" i det nederste venstre hjørne og det bliver mere og mere efterhånden. Jeg tog derfor telefonen med op til Teliabutikken for at klage over den. Men derudover fortæller hun så at garantien ikke dækker skærmen??? Hvad??? "OK" tænker og siger jeg så. Og nu melder den, faktisk lidt sure pige, at jeg skal betale forsikringens selvrisiko for at få udbedret en skade, som jeg ikke selv er herrer over. Betale selvrisiko til Telia??? Kan det være rigtig? Og hvad gør jeg? Jeg selv regnede da med at garantien på mobilen dækkede en skærmskade, som er kommet af sig selv. |
Hej :-)
Min far havde det selv samme problem med sin Samsung Galaxy S II. Men det blev forsaget af, at han tabte den ved et uheld. Jeg kan ikke rigtig forstå, at det er kommet af sig selv. Men hvis du har ret i, at skaden er kommet af sig selv - ja, så er der noget grueligt galt hos Telia. For det burde garantien da dække...