Nu står jeg umiddelbart med et gigantisk problem: Hvad skal jeg gøre af mine domæner? De skal flyttes jo - webhotellet er ikke hel krakket endnu. Kan i komme med et tilbud? |
Mit webhotel er gået fallit, hvad gør jeg? Kan i anbefale noget? Har 12 domæner jeg skal have flyttet - kom med et bud!
Anyway... Jeg tilbyder ikke sådan noget selv.. Ville bare fortælle, hvem jeg er tilfreds med. VH Peter |
http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!
|
Det er da lidt nedtur, hvis man har betalt for hvert et domæne, og så bare uden videre kan risikere at miste dem - mega irriterende. Stiller ikke mange krav, de skal bare passe til mine sider - thats it - og have mulighed for meget plads på mailen og være billige. Øh... Det var mange krav alligevel. |
Er det 101systems.dk der er gået fallit? |
|
Hos dem får du 300+ GB plads til et ubegrænset antal domæner og MEGET trafik til en 39kr om måneden. Dog skal du være opmærksom på at fx CPU forbrug på serveren er begrænset, og ikke egner sig til fx videostreaming, derudover skal du selv sørge for at tage backup. PS. Hvis du vælger at købe et webhotel hos servage via overstående link, får jeg 2 måneders gratis hosting, samt 25GB mere plads. Samtidig får du også 25GB mere plads. |
Iflg. surftowns hjemmeside, tager de 29,- eks. moms for at flytte et .dk domæne, det vil jeg da mene er lidt meget for at udføre en redelegering. Hvis man benytter et hotel hvor man kan hoste flere domæner, kræver det trods alt kun at man opretter domænet på webhotellet, og så udfylder følgende form på dk-hostmaster.dk for at ændre navneservere til den nye host. |
Servage.net er fint. Hvis du har brug for teknisk hjælp og ikke selv gider sætte dig ind i noget som helst (og har råd til at betale for at slippe for dette) kan jeg varmt anbefale pil.dk, som hoster flere af mine domæner. De er stort set aldrig nede, og supporten er hurtig og præcis. mvh Hans |