Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har brug for feedback på min hjemme side Mobileworld

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 17. Oct 11
Indlæg ialt: 16
Fra  MobileWorld Denmark Skrevet kl. 06:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløj alle iværksætter

Jeg kunne godt tænke mig at høre lidt responds fra jer om denne her side:

http://mobileworld.dk 

Jeg har været selvstændig i godt og vel et år nu, og det begynder at gå godt :)

Men jeg mangler lidt respons/feedback fra den virkelig verden (jer)

PS: I må meget gerne gå ind på vores facebook site,

og støtte det, ved at klikke synes godt om! 

http://facebook.dk/mobileworldk

Håber på at høre fra jer !! 

Mvh 

Dennis

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 07:54

Hej Dennis.

Hermed lidt feedback. Beklager, hvis jeg er lidt barsk, men jeg har desværre en del kritikpunkter.

1) Hvorfor flash?

Mobileworld.me:

2) Jeg har personligt svært ved at tage http://www.mobileworld.me webshoppen seriøst - Ønsker du at tjene penge på AdSense annoncerne eller på at sælge telefoner? Jeg kan ikke umiddelbart komme i tanke om netbutikker, som har haft succes med at plastre deres butik til med AdSense reklameblokke.

3) Din indkøbskurv oppe til højre er næsten usynlig. Lysegrå skrift på lyseblå baggrund er ikke et godt valg.

4) I stedet for at skrive Virksomheds nr.: 32 50 89 60, så skriv "CVR nummer" i stedet.

Mobileworld.dk

5) I skriver at jeres spidskompetence er drift af små virksomheders IT-systemer, men hvorfor hedder I så MobileWorld - det signalerer mobiltelefoni, hvis du spørger mig.

6) Når man klikker på priser, så bliver man sendt hen til en engelsksproget "Contact Us" side

7) Under "Om os" står der intet, som bekræfter mig i at I er dygtige folk, der kan løse min opgave. Ingen navne, ingen kundecases, ingen oplysninger om jeres baggrund.

8) Jeres footer "All human and animal rights carefully reserved and preserved." er i mine øjne plat og hører ikke til på et professionelt website.

Det var vist alt :o)

Mvh Troels.

Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Kampgear Skrevet kl. 10:00
@Troels
Hvor får du mobilworld.me fra? Jeg ser ikke i Dennis' indlæg, at han ønsker feedback på .me sitet?
Dog vil jeg give dig ret i, alt hvad du siger om den. :)

@Dennis
Igen enig med Troels. Drops flash! Udover nogle smådetaljer synes jeg ellers, den ser fin ud.

Smådetaljerne:
- din baggrund går igen. På min mobilbrowser ser man en skikkelse af en mand og hans hoved går så igen nederst på siden. Det virker ikke gennemtænkt og personligt, synes jeg ikke, det er særligt pænt.
- din tekst under 'om os' er meget fin, men smid den på forsiden! Jeg aner ikke, hvad din side går ud på, når man bare bliver mødt af en masse links på forsiden. Det er din forside, der sælger! :) Ikke en masse links!!

Håber du kan bruge det!

Smid gerne en PM, hvis du har spørgsmål til min feedback. :)

Mvh
Casper
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:10

Hvorfor flash vis altså ønsker besøgene fra google af skal siden laves i HTLM , der kan godt lidt flash men hel flash forsiden gør siden simpelthen nærmeste umuligt at indeksere godt

kommer videre næste side, der ikke brugt brugervenlig tekst farver lys baggrund med lys tekst .

vælg en standard shop med menu og lav en ny side , dette må være en hel ommer for dette kan ikke rettes op på det er langt lettere få lavet noget overskueligt fra start af 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 10:15

Casper Nybroe:
Udover nogle smådetaljer synes jeg ellers, den ser fin ud

Dennis er ude og kæmpe om kunder på et voldsomt konkurrencepræget marked og med al respekt synes jeg ikke, at der er tale om "smådetaljer".

Casper Nybroe:
din tekst under 'om os' er meget fin

Er det nedenstående tekst, som er fin?

"Mobileworld Denmark blev stiftet i år 2010. Virksomheden funger som enkeltmandsvirksomhed. Vi er i dag 2 mand samt 1 kvinde, som alle kommer fra tidligere stillinger som konsulenter i andre konsulenthuse. Men snart udvidere vi med salg af telefoni."

Den sælger ikke noget til mig, prøv med følgende i stedet:

"MobileWorld er stiftet i 2010 og drives af tre professionelle IT-konsulenter med lang erfaring indenfor udvikling og drift af mindre virksomheders IT-systemer. Da vores kunder har efterspurgt hjælp til telefoni, forventer vi senest i Q4 2011 at udvide vores forretning til at omfatte dette."

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:20

Casper Nybroe:
@Troels

Igen enig med Troels. Drops flash! Udover nogle smådetaljer synes jeg ellers, den ser fin ud.

Mvh
Casper

små ting siden er hverken overskuelig den man kommer ind på , det må være en ommer man kan jo ikke sige det er smart at siden er op sat så uoverskuelig .

Et overskuelig standard ville simpelthen være sagen , ellers skal man være ekstrem dygtige kode et system fra bunden og lave det overskueligt

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 17. Oct 11
Fra  MobileWorld Denmark Skrevet kl. 12:27

Hej Troels. 

Mange tak for din feedback 

1/ Hvad ang. mobileworld.me - og mobileworld.me, så er det to vidt forskellige sider, som jeg ikke spurgte om men, nemlig mobileworld.dk. :) 

2/ Nej det er ikke noget vi ønsker, og dette er også noget som bliver fjernet lige så snart at siden går online ! 

3/ Jeg ved ikke hvilken browser du har kigget på men jeg kan fint se indkøbskurven..

Men kan godt give dig ret i at det skal være helt sort i stedet ;) 

4/ Det kommer der også til at stå :) 

5/ Hvorfor hedder vi Mobileworld - Jamen det er fordi at, det hele bla. skal være en mobilt verden. dvs. at bla. ældre mennesker ikke først skal ned i butikken men at vi rent faktisk kan komme ud til dem og hjælpe dem med det de nu skal have hjælp til. Vi køre bla. også ud til kommunerne, hvor vi yder bla. PC hjælp til ældre mennesker. Og da jeg tidligere legede med at der også skulle være online salg af mobiltelefonen, med i virksomheden. Besluttede jeg mig for at kalde det Mobileworld. 

Mange tak for din feedback :) Det er noget jeg vil tage videre ! 

Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Kampgear Skrevet kl. 12:31
@Troels og Mikael
Godt ord igen. :) Jeg er på farten og gav feedback på det jeg nåede at se og på mit førstehåndsindtryk. Jeg har ikke set hele sitet igennem.

Ved at læse 'om os' igen, vil jeg give Troels ret i, at den kan bruge en optimering. Dog har jeg set langt værre.

Casper
Fra København
Tilmeldt 17. Oct 11
Fra  MobileWorld Denmark Skrevet kl. 12:34

Hej Casper. 

Tak for din feedback. 

Ja jeg kunne ikke helt finde ud af om jeg ville køre den i flash eller om jeg skulle lave det i html

Hvad angår den baggrund, så er det fordi at der er to sites, som ligger sammen i et, og den registere om du logger ind fra en mobilenhed, eller om du anvender en computer.. 

Og den som er til mobilsiden, der er en fejl i scriptet, hvor den sætter det ind to gang. men det bliver bestemt fikset :) ! 

Jamen det kunne jeg bestemt, man kan altid bruge, kritik samt ros :) Det er jo det der gøre det helre bedre. ! 

Mvh 

Dennis

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:26

WOW var min første indskydelse!

Jeg syntes ikke jeg finder ud af hvad hjemmeside overhovedet omhandler. Altså jeg ved selvfølgelig overhovedet ikke hvor trafikken kommer fra, men det er meget vigtigt for mig at vide hvad det er jeg får når jeg kommer ind på en side.

Tænk, forklar personen som lander på første side hvad det er han egentlig får og skub ham hen til den knap du RIGTIG gerne vil have ham til at trykke på.

Nummer 2 side er ligesådan, jeg ved ikke hvad det er :-(

Håber det giver mening?

De bedste hilsener

Michall Helmbæk

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)