Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oprettelse af tysk selskab GMBH

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

jeg skulle høre om der er nogen der kan hjælpe mig. Jeg ønsker at oprette et tysk firma ( Gmbh), findes der nogle firmaer i Danmark som kan hjælpe med papir arbejdet vedr. oprettelse af et selskab i tyskland. Jeg ved at der findes firmaer som tilbyder pakkeløsninger til oprettelse af selskaber i Sverige, hvor bl.a firmaadresse oprettelse af selskab er inkluderet. Er der en venlig sjæl der kan hjælpe, det haster!

Fra Horsens
Tilmeldt 10. Apr 07
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 19:57
Tilmeldt 17. Apr 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 10:55
Hej codan

Hvis du skal oprette et tysk GmbH, vil jeg anbefale du opretter det i Flensburg. Du har brug for en adresse i Tyskland. For at oprette GmbH''et skal du til notar. Der er rigtig mange som taler dansk i Flensburg, og du kan få papirerne både på tysk og dansk. Et GmbH koster 25.000 Euro + notaromkostninger, og det kan oprettes på 1 time. Derefter får du et handelsregisterpapir, og skal GmbH''et være aktivt skal du på kommunen og have en Gewerbeanmeldung. Formular kan findes på nettet.

Som nystartet GmbH skal man lave momsanmeldelser hver måned de første 2 år.

Jeg har selv 2 tyske GmbH, så jeg har været møllen igennem. Du skal også være klar over at ALT koster gebyr i Tyskland. Fx koster en adresseøndring på piosthuset 30 Euro for et firma.

Har du flere spørgsmål kan du kontakte mig på: foenix_gruppen@hotmail.com

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:26

Hej....

Du må gerne kontakte mig på insmd@live.dk Hilsen morten 

Fra Holsted
Tilmeldt 27. Mar 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:32
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:19

Hej Allan,

Velkommen til Amino :)

Du har svaret på en tråd helt tilbage fra 2007 :) Mon ikke trådstarter har fået startet sit firma :)

God dag :)

Dbh Jannik

Fra Holsted
Tilmeldt 27. Mar 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:54

Hej Jannik

Det må vi da håbe ;-)

Ellers har han da nu en mulighed... Havde ikke lige set at tråden var så gammel.

Tak for dit velkommen. Har nu været her nogle år, men har ikke været speciel aktiv.

Ha en god dag.

Mvh Allan

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)