hej igen de experter jeg har leverer varen altid, og det er billigt :) kan godt være dem i kender er dyre men nu ligger landet sådan at vi er billige. og det er dem der bestemmer prisen :) Dennis Pedersen |
Webshop
Det var ikke for sjov at vi kunne finde på at outsource, hvis niveauet er højt nok selvfølgeligt. Peder |
Nu hvor diverse (til)bud flyver rundt omkring off topic i denne tråd, blander jeg mig da også lige ind; Vi kunne også være interesseret hvis der er tale om eksperter i .Net, XML og XSLT, send gerne en PM - er der tale om danske eller udenlanske (indiske eller lign.) programmører? |
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
Vi også gerne lave tilbud så hvis vi kunne få din kravsspecification kommer vi hurtigst retur. Priseksempel Shopløsning standard fra 1295,- om året ex, moms. Mvh Bithouse websolution af 1997 Martin Biil |
Hej Niels, Jeg har et grafiskbureau, der faktsik ikke sidder og laver andet end grafik til forskellige udbydere af CMS systemer og for deres kunder. Vi er en billig underleverandør - sig til hvis du vil gøre brug af os eller hvis du vil se nogle referencer. God vind! Sune |
Jeg kan godt se at jeg er lidt sent ude, men alligevel. Vi laver mange webshops og har mange glade kunder, så giv mig et "beep", så giver jeg et tilbud. Med venlig hilsen Tim Janum |
Med venlig hilsen Tim Janum / Janum@bellcom.dk / www.bellcom.dk