Hej Aminoer! Hvem kan lave en Web-shop for en af vore kunder(en symaskineforretning med 2 afdelinger på Sjælland), og hvad vil det koste? /Peter |
Webshop
|
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Hej Niels! Det er simpelthen fordi vi ikke har nok forstand på det, og så er det tidsfaktoren, der spiller ind, idet vi p.t. har rigeligt at lave med årsrapporter, momsregnskaber mv. Ellers tak for tilbuddet, men leder efter en, der kan lave det hele. /Peter |
Hej Peter, Jeg har sendt dig en pm/mail med nogle referencer og andet godt :-)) Fortsæt god aften alle! |
I har ikke en jordisk chance for at vurdere opgavens omfang før Peter har forklaret nærmere. |
Men hvis det kun er designet der skal laves, så er det jo alligevel lidt omkring der. Men skal der kodes helt fra bunden, så vil prisen nok komme op over 20k. Men som sagt... det kommer jo også an på hvor avanceret shoppen skal være. |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
|
InetActive
Leverandør af Joomla!CMS, Oscommerce og Zen Cart løsninger med 100% skræddersyet design.
Leverandør af Joomla!CMS, Oscommerce og Zen Cart løsninger med 100% skræddersyet design.
Du kan sende en kravsspecifikation til psj@taketwo.dk så skal jeg hurtigst muligt vende tilbage med et estimat Men vi kan jo nok ikke lige konkurrerer med de 5.500kr som tidligere er budt. Og lige i den sammenhæng, hvad er det egentligt for nogle eksperter du kan skaffe til den pris? Det kan da ikke udelukkes at det er noget som man kunne bruge til noget arbejde. De eksperter jeg normalt "hænger ud med" rækker 5.500kr dårligt nok til 10 timers arbejde. Så hvis der er noget ekspertise, så tror jeg meget hurtigt vi kan finde en del vi skal have outsourcet. Mvh Peder |