Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvad er galt med min side? røget gevaldigt i google.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Jun 11
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa aminoer.

jeg har min side http://iphone-4s-pris.dk. Den har længe ligget højt i google og lå længe nummer 3 på søgeordet iphone 4s

Idag er den så røget helt væk på søgeordet iphone 4s. jeg kan slet ikke finde hovedsiden, hvorimod undersiderne kan findes hvis jeg kigger søgeresultaterne igennem.

Den  ligger stadig nummer 1 hvis man søger på iphone 4s pris

men er der nogen der har en forklaring hvor min side er blevet af..???

iPhoneCentral.dk - Gratis Hjælp, Tips & Tricks mm. Du kan også altid se iPhone priser fra udvalgte teleudbydere.

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 17:16

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Tilmeldt 21. Jun 11
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 17:23

men hvis det er det panda halløj er det da underligt at jeg stadig ranker nummer 1 på iphone 4s pris men at jeg på iphone 4s ikke gør

iPhoneCentral.dk - Gratis Hjælp, Tips & Tricks mm. Du kan også altid se iPhone priser fra udvalgte teleudbydere.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Domænet er købt den 4 oktober det er meget ekstremt normalt ny side lige kommer op i starten og falder lidt efterfølgende , du har derved intet gjort galt udover du nok skulle have købt domænet noget før , nu skal du bare arbejde derud ad , derved kommer op før den næst ihttp://iphone-4s-pris.dk  kommer på markedet måske skulle du købe iphone 6 priser og være lidt på fårkant med udvikling inden tiden er gået er domænet er ikke noget værd

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 17:47

Nye domæner vil altid hoppe lidt op og ned i starten. Indtil Google har fundet ud af hvor du skal ligge. Mit domæne er først endelig begyndt at ligge stabilt efter ca ½ år indtil da lå jeg og svinget på nogle keywords hvor ingen andre optimere til! (Domænet er 1 år gammelt nu)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15094
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Nip:

Du behøver ik linke i samtlige indlæg til din side... Det er gået op for de fleste, hvilken det drejer sig om!

Hvis du bare vil linkbuilde, så opret en blog eller skriv nogle gæsteindlæg på relevante blogs...

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)