Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betalingsmodel?

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark

Jeg tror du skal ind og definere dine kunder først. Det bliver svært at få "hr. og fru jensen" til at betale for noget de tror de får gratis i banken idag. ( at de så ikke får det er en anden historie :) ).

Omvendt er det så også de interessante kunder - med kød på du står tilbage med. Dem hvor en ordentlig rådgivning kan gøre en stor forskel.

Samtidig er det også en gruppe, som ved at rådgivning koster, og det er jo et meget godt udgangspunkt.

Et gratis indledende møde kommer du vel ikke uden om ? Både for at kunden kan se dig an, men også for at du kan se om "der er noget at komme efter".

Derudfra ville jeg komme med et fastpris tilbud til kunden, som jo vil variere efter omfang.

Det tilbud bør stå i forhold til hvad du forventer at kunne spare kunden for allerede år 1.

Hvor stor en del af besparelsen det skal udgøre ved jeg ikke rigtig.

Jeg ser dog også nogle faldgrupper ( som du måske har helt styr på ) , men hvad med rådgiveransvar ?

Specielt i disse tider hvor folk lægger sag an for et godt ord hvis de har tabt penge.

Mange ting er jo også vanskelig målbare, og ses måske først over længere tid.

Fra Odense
Tilmeldt 14. Oct 05
Indlæg ialt: 198
Fra  ISDA Bogføring & Økonomiservice Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror bestemt at et indledende møde, for at se hinanden an, er den rigtige måde at gøre det på, efter jeg lige har tænkt lidt over det. Glimrende forslag.

Du har helt ret i at jeg har en stor opgave i, at få kunderne fortalt at det ikke er den samme service jeg tilbyder som bankerne. Heldigvis gør bankerne selv en stor del af det arbejde for mig lige for tiden.

Dit forslag om en fast pris, er sådan set fint nok, men det er også lidt det jeg starter med at efterspørger. Hvordan skal man lige gøre og få det til at hænge sammen? Jeg bruger jo med al sandsynlighed vidt forskellig tid, så skulle man måske have en fast timepris i stedet for?

Mht. de faldgruber du nævner, er jeg helt klar over dem. Jeg skal have snakket med nogle forsikringsselskaber om rådgiveransvar. Desuden skal man af finanstilsynet have en tilladelse til at rådgive om investeringer, så sådan en skal også indhentes.

Kvalitets Rygstrækker, Nakkestrækker & Massage Roller | Nordic Spine

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)