Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PHP programør til partnerskab

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er i overvejelserne omkring at starte en dating site, og har tænkt at købe en komplet dating site, der naturligvis skal tilrettes efter mine behov og ideer.

Jeg søger en PHP programør der let og elegant kan løse denne tilpasning, og vil indgå i et langvarigt samarbejde helst i form af partnerskab.

Du skal kunne tilføre siten en betalings løsning på de valgte betingelser, naturligvis vil jeg ikke ud med dem her da det så er en åben invitation til en kopi site.

Kort fortalt der laves en standart løsning med, fast pris på omkring $ 9,95 for en måned - med automatis reminder om nu er det tid til fornyelse af medlemsskabet, hvis brugeren har valgt selv at indbetale eller der kan vælges automatisk træk, som vi alle kender det med pbs her i dk.

En mulighed for online "taletidskort"

En discount løsning hvor der trække direkte på brugerens kreditkort en gang ugenligt - således regningen ikke bliver for stor - og der skal naturligvis lukkes helt automatisk for denne kontos adgang hvis betalingen ikke sker som forventet.

Jeg har meget mere information omkring hvad denne færdige stie kan tilbyde brugerne og med mine krav til opsætningen.

Jeg vil naturligvis gerne se hvad du har rodet med før og høre lidt omking dig selv og dine ideer til samarbejdet.

Har du spørgsmål vil jeg gøre hvad jeg kan for at besvare dem bedst muligt.

Du er velkommen til at sende PM.

Venligst René Buch

Venligst

René Buch

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)